واردات کاغذ متالایز

کاغذ متالایز یکی از انواع پرکاربرد کاغذ‌هایی است که به کشور ما وارد می‌شود. با توجه به گسترش کاربرد‌های استفاده از این محصول، واردات کاغذ متالایز به کشور ایران روند افزایشی پیدا کرده است. با در نظر گرفتن این موضوع و پیچیدگی‌های واردات انواع کاغذ به ایران، بر آن شدیم تا مطالب جامعی را در این زمینه مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با واردات کاغذ متالایز با ما همراه باشید.

ترخیص کاغذ متالایز

 

واردات و ترخیص کاغذ متالایز

 

کاغذ متالایز یک نوع کاغذ خاص است که از آن بیشتر برای کاربردهای تزیینی استفاده می‌شود. روی این کاغذ یک لایه متالیک به همراه کوتینگ ژلاتینی کشیده شده است که نشست جوهر بر روی سطح آن را امکان پذیر می‌کند. لایه نازکی که روی کاغذ متالایز را می‌پوشاند از جنس فلز بوده و ظاهری براق دارد.برای تهیه کاغذ متالایز از آلومینیوم استفاده می‌شود.

ساختار کاغذ متالایز به گونه ای است که انواع جوهر‌های چاپی و مواد روی آن قابل استفاده است. علاوه بر این، لایه ژلاتینی که از آن روی این کاغذ استفاده می‌شود باعث افزایش کیفیت رنگ و رزولوشن چاپ دیجیتال خواهد شد. واردات کاغذ متالایز با توجه به کاربرد گسترده این محصول در چاپ پوستر، عکس، نقاشی، دکوراسیون داخلی، لیبل دارو، مواد آرایشی و بهداشتی، ساخت انواع جعبه‌های لوکس و فانتزی، تهیه هلوگرام‌ها و همچنین فایل‌های طلاکوب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

واردات کاغذ متالایز چه مراحلی دارد؟

 

برای واردات کاغذ متالایز به کشور می‌بایست مراحل زیر را به درستی و با دقت انجام دهید:

  • پیدا کردن بهترین تامین کننده کاغذ متالایز و منبع یابی برای واردات
  • انجام مذاکرات و عقد قرارداد با تامین کننده مورد نظر جهت واردات کاغذ متالایز و دریافت پروفرما یا پیش فاکتور
  • درج اطلاعات سفارش در سامانه جامع تجارت
  • دریافت مجوز‌های مورد نیاز از وزارت صمت و سازمان‌های مربوطه جهت واردات
  • عقد قرارداد بیمه و همچنین بازرسی
  • دریافت مجوز استاندارد از این اداره
  • انجام کلیه امور بانکی و اختصاص ارز در زمینه واردات کاغذ متالایز
  • ارسال حواله به فروشنده کاغذ
  • حمل کاغذ متالایز به گمرک‌های کشور ایران
  • انجام مراحل ترخیص نهایی

ما در شرکت پرشین تجارت دوان به تجار و واردکنندگان پیشنهاد می‌کنیم که پیش از اقدام جهت حواله و واردات نهایی، حتماً یک نمونه از محموله وارداتی خود را به صورت هوایی از فروشنده دریافت کرده و آن را مورد تست و بررسی قرار دهند. سایر اقدامات جهت نهایی کردن سفارش باید تنها در صورت تایید کیفیت نمونه دریافت شده انجام شود. در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره به صورت رایگان در زمینه واردات کاغذ متالایز و ترخیص آن از گمرک می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

ترخیص کاغذ متالایز

 

انواع کاغذ وارداتی بسته به جنس و نوع آن‌ها در یکی از تعرفه‌های فصل ۴۸ تحت عنوان کاغذ چاپ تقسیم بندی می‌شوند. به عنوان مثال در مورد کاغذهایی که در تعرفه ۸۴۰۲ قرار دارند، تنها می‌توان بعد از مشخص شدن مشخصات دقیق محصول، تعرفه آن‌ها را به صورت دقیق محاسبه کرد.

کاغذ‌های وارداتی که اندود شده هستند و همچنین کاغذ‌هایی که کاربرد خاصی دارند نیز در زیر ردیف‌های تعرفه قرار خواهند گرفت. کاغذ باطله بازیافتی در ردیف ۴۷۰۷ طبقه بندی شده و ارزش گمرکی آن به ازای هر تون معادل ۲۷۵ دلار است. در این میان کاغذهایی که لایه‌ای از مواد مختلف بر روی آن‌ها کار شده است، در ردیف ۴۸۱۱ طبقه بندی می‌شوند که کاغذ متالایز نیز یکی از آن‌ها محسوب خواهد شد.

کاغذ متالایز از یک لایه ی کاغذی، یک لایه آلومینیومی ‌و همچنین یک لایه نهانی پلی اتیلن ساخته شده است و از این رو تعرفه واردات کاغذ متالایز در ردیف 48119090 طبقه بندی می‌شود.حقوق ورودی انواع کاغذ وارداتی به کشور نسبت به تعرفه آن‌ها متفاوت خواهد بود و حداقل این حقوق ورودی معادله ۵ درصد ارزش کالا محاسبه می‌شود.

 

هزینه واردات کاغذ متالایز

 

بخش عمده هزینه‌های واردات کاغذ متالایز و ترخیص آن از گمرک هزینه‌های زیر را برای شما در پی خواهد داشت که باید پیش از اقدام برای سفارش خود به آنها توجه داشته باشید:

  • مالیات علی الحساب معادل ۴ درصد
  • مالیات ارزش افزوده معادل 9 درصد که برخی از انواع کاغذ از پرداخت آن معاف هستند
  • حواله نیمایی و امور بانکی
  • هزینه حمل محموله از کشور مبدا تا گمرک ایران
  • حقوق ورودی که نسبت به کد تعرفه با توجه به آنالیز کاغذ از ۵ الی ۲۰ درصد متفاوت خواهد بود
  • هزینه ناشی از انبارداری کشتیرانی و ترخیص
  • هزینه‌های کارت بازرگانی

یکی از سوالاتی که همواره ذهن تاجران واردات کاغذ متالایز و سایر انواع آن را به خود درگیر می‌کند، برآورد هزینه واردات و قیمت تمام شده آن تا زمان رسیدن محموله به ایران است. کارشناسان شرکت پرشین تجارت دوان با توجه به سابقه و تجربه خود در این امر می‌تواند راهگشای شما باشند. برای اطلاع از هزینه تمام شده واردات کاغذ متالایز می‌توانید از طریق شماره 09109076163  در شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ با ما در ارتباط باشید.

 

برای واردات کاغذ متالایز به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

پیدا کردن تامین کننده مناسب و منبع یابی دقیق برای واردات کاغذ متالایز یکی از مهمترین مسئله‌هایی است که در این زمینه مطرح می‌شود. شرکت پرشین تجارت دوان با پشتوانه سال‌ها تجربه و رابطه‌هایی که در این زمینه دارد می‌تواند بهترین تامین کنندگان کاغذ متالایز را از سراسر جهان به شما معرفی کند.

علاوه بر این نباید نقش کمک گرفتن از شرکت‌های بازرگانی معتبر را در انجام فرآیند واردات و ترخیص کاغذ متالایز نادیده بگیرید. در این زمینه ترفند‌های مختلفی برای کاهش هزینه‌ها و سهولت در انجام کارها وجود دارد که مشاوران ما به خوبی با آن‌ها آشنا هستند.

 

انواع کاغذ متالایز

 

این کاغذ انواع مختلفی دارد اگر شما نیز قصد واردات کاغذ متالایز را داشته باشید بهتر است که با انواع آن آشنا شوید:

کاغذ متالایز ساده: کاغذ متالایز ساده رویه براقی داشته در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، آفتاب، خط و خش مقاوم بوده و محدودیتی در طراحی و چاپ ایجاد نمی‌کند. وضوح رنگ در چاپ این کاغذ بسیار بالا بوده و در تیراژ بالا هزینه پایینی در بر خواهد داشت. تمامی ‌این ویژگی‌های مناسب باعث شده است که امروز از کاغذ متالایز در ساخته جعبه‌های تزیینی، عکس، پوستر و سایر مواردی از این قبیل استفاده شود.

کاغذ متالایز پشت چسب دار: واردات کاغذ متالایز پشت چسب دار بیشتر جهت ساخت لیبل‌های روی جلد داروها، مواد آرایشی و بهداشتی، محصولات غذایی و همچنین محصولاتی که از آن‌ها در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود، صورت می‌گیرد. کاغذ متالایز پشت چسب دار در برابر عواملی از جمله سایش، کشش، رطوبت و مواد شیمیایی بسیار مقاوم بوده بر سطوح فلزی، آهنی و شیشه‌ای، چسبندگی و مقاومت بسیار مناسبی دارد. این نوع کاغذ را به دلیل چسبی که پشت آن قرار گرفته است به سادگی می‌توانید روی سطح مورد نظر خود نصب نمایید.

 

خدمات شرکت پرشین تجارت دوان در واردات کاغذ متالایز

 

شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان با تکیه بر دهه‌ها تجربه، همکاری با افراد بازنشسته گمرکی، استفاده از افراد متخصص که در امور بازرگانی گمرک و ترخیص توانایی و اطلاعات بالایی دارند، توانسته است نظر بسیاری از صاحبان صنایع و تجار را در زمینه‌های مختلف از جمله واردات کاغذ متالایز به خود جلب کند. برای تسریع در دریافت مشاوره خود می‌توانید به وب سایت بازرگانی پرشین تجارت دوان مراجعه کرده و فرم ارائه شده را تکمیل نمایید. کارشناسان ما پس از بررسی فرم تکمیل شده با شما در ارتباط خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

مبارک باد این سال همه سال نوروز 1403

پاپ آپ نوروز 2_prev_ui

پاسخگوی سوالات شما برای دریافت مجوزها و واردات و صادرات کالا هستیم واتساپ تلگرام  ایتا 09018317558