واردات ماشین آلات لوله سازی

واردات ماشین آلات لوله سازی مطابق قوانین گمرکی کشور محدودیت خاصی ندارد و بازرگانان با دریافت مجوزهای لازم و پرداخت حقوق گمرکی می‌توانند این اقلام را به راحتی به کشور بیاورند و از فروش آن سود خوبی کسب کنند. برای ثبت سفارش، واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک می‌توانید از مشاوران مجموعه پرشین تجارت دوان راهنمایی بگیرید.

 

واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی

 

ثبت سفارش و واردات ماشین آلات لوله سازی

 

جهت ثبت سفارش و واردات ماشین آلات لوله سازی باید اطلاعات مربوط به ماشین آلات مورد نظر را در قالب پیش فاکتور در سامانه جامع تجارت وزارت صنعت ثبت نمایید تا پس از بررسی مدارک ارائه شده، ثبت سفارش شما تایید و ارز مربوط به واردات به کالای مربوطه تخصیص یابد.

 

واردات_لوله

 چگونگی واردات ماشین آلات خطوط تولید

 

واردات ماشین آلات خطوط تولید به منظور تامین ماشین آلات مورد نیاز صنایع مختلف در کشور صورت می‌گیرد و از آنجا که این ماشین آلات نمونه داخلی ندارد، نیاز به آنها در کشور بسیار زیاد است به همین دلیل مسئولین قوانین مربوط به واردات این کالاها را برای بازرگانان تسهیل کرده‌اند. برای آگاهی از چگونگی واردات ماشین آلات لوله سازی می‌توانید با مشاوران حرفه‌ای و مجرب گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

 

 واردات ماشین آلات لوله سازی چه مراحلی دارد؟

 

اولین نکته این است که وارد کننده باید حتما کارت بازرگانی داشته باشد و سپس با شناسایی بهترین برندها و بازارهای جهانی فروش این اقلام برای پیدا کردن تولید کننده و یا فروشنده معتبر دست به کار شود. مراحل واردات ماشین آلات لوله سازی به کشور عبارتند از:

 

مرحله اول: ثبت سفارش

 

در مرحله اول وارد کننده یا نماینده وی باید وضعیت بازار را بررسی کرده و بهترین سازنده یا تامین کننده را برای خرید ماشین آلات در کشورهای خارجی پیدا کند تا ثبت سفارش انجام شود. در زمان سفارش حتما به جزئیات دقت نمایید تا در زمان تحویل این ماشین آلات با مشکل مواجه نشوید. یکی از خدمات مجموعه پرشین تجارت دوان ثبت سفارش انواع ماشین آلات صنعتی با درخواست مشتریان از فروشنده‌های معتبر در کشورهای مختلف است.

 

مرحله دوم: دریافت مجوزها در داخل کشور و تخصیص ارز

 

بعد از مشخص کردن جزئیات مربوط به سفارش، هزینه خرید ماشین آلات از خارج مشخص شده و پس از استعلام قیمت ثبت سفارش نهایی می‌شود. برای واردات هر کالایی به کشور بازرگانان ابتدا باید مجوز واردات را دریافت نمایند تا به آنها ارز تخصیص یابد.

 

مرحله سوم: نحوه ارسال سفارش

 

پس از اینکه ثبت سفارش و استعلام قیمت انجام شد، مهمترین مرحله واردات ماشین آلات لوله سازی به کشور است. ارسال این ماشین آلات معمولا با استفاده از کشتی و یا تریلرهای مخصوص به صورت زمینی انجام می‌شود.

 

مرحله چهارم: ترخیص از گمرک

 

پس از اینکه ماشین آلات به یکی از دو طریق زمینی و یا دریایی به کشور ارسال شد، مرحله چهارم یعنی فرآیند ترخیص از گمرک آغاز می‌شود. واردکننده و یا نماینده قانونی وی باید با ارائه مدارک و مجوزهای لازم به گمرک درخواست ترخیص کالا را بدهد.

ترخیص لوله و اتصالات

 چطور ماشین آلات لوله سازی را از گمرک ترخیص کنیم؟

 

چطور ماشین آلات لوله سازی را از گمرک ترخیص کنیم؟ پس از اینکه ماشین آلات وارد گمرک ایران شد باید مدارک و اسناد را  به گمرک تحویل دهید تا پس از آن با پرداخت هزینه‌های مربوطه و تعرفه گمرکی مجوز ترخیص کالا صادر شود. این مراحل کمی سخت و پیچیده است و انجام آن برای افرادی که در این زمینه تجربه کافی ندارد، احتمالا دشوار به نظر بیایید.

 

 کدهای تعرفه گمرکی واردات ماشین آلات صنعتی

 

ترخیص ماشین آلات لوله سازی از گمرک پس از پرداخت تعرفه و با طی کردن مراحل قانونی به راحتی انجام می‌شود. برای انواع و اقسام این ماشین آلات که اغلب در خط تولید کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، کدهای تعرفه گمرکی متفاوتی تعریف شده است. کدهای تعرفه گمرکی واردات ماشین آلات صنعتی در ردیف 8401 تا 8487 می‌باشد که براساس تخصیص این کدها به ماشین آلات هزینه ترخیص کالا از گمرک تعیین می‌گردد.

 

 واردات و ترخیص دستگاه های کشش میله و لوله

 

واردات و ترخیص دستگاه‌های کشش میله و لوله به ایران اغلب از کشورهای کره جنوبی، آلمان و چین صورت می‌گیرد، از این ماشین آلات در صنعت فولاد، برای درست کردن سیم‌های برق ساختمان‌، فنرها و کابل‌ها استفاده می‌شود. برای واردات این کالاها نیاز به یک ترخیص کار بسیار عالی و کاربلد دارید تا در کمترین زمان ممکن کار ترخیص و خروج ماشین آلات از گمرک را انجام دهد.

 

 واردات کدام ماشین آلات لوله سازی و صنعتی به کشور مجاز است؟

 

واردات کدام ماشین آلات لوله سازی و صنعتی به کشور مجاز است؟ در قوانین کشور محدودیت خاصی برای این موضوع لحاظ نشده و واردات انواع ماشین آلات لوله سازی و تامین نیاز داخل در اولویت است. فقط در قانون گمرک کشور واردات ماشین آلات صنعتی از برخی کشورهای خاص و برخی برندها ممنوع اعلام شده و در این زمینه محدودیت خاصی وجود ندارد.

 

 نکات مهم در زمان واردات ماشین آلات صنعتی

 

یکی از نکات مهم در زمان واردات ماشین آلات صنعتی توجه به استانداردهای قانونی واردات ماشین آلات است که در سامانه گمرک و وزارت صنعت ذکر شده و باید وارد کننده پیش از هر اقدامی از این استانداردها آگاهی داشته باشد. ترخیص کاران حرفه‌ای تیم پرشین تجارت دوان از به تمامی قوانین مربوط به واردات و ترخیص انواع ماشین آلات صنعتی مسلط هستند و آماده ارائه مشاوره به شما در این زمینه می‌باشند تا بدون دردسر کالای خود را به کشور وارد کنید.

 

دریافت مشاوره در زمینه واردات ماشین آلات لوله سازی

 

واردات انواع ماشین آلات صنعتی به کشور در دنیای امروز که همه چیز با تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته گره خورده برای توسعه کشورمان اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل واردات ماشین آلات لوله سازی از گمرک باید با سرعت زیادی انجام شود. دریافت مشاوره در زمینه واردات ماشین آلات لوله سازی یکی از خدمات مجموعه پرشین تجارت دوان است که به تمامی بازرگانان و افراد فعال در این زمینه ارائه می‌گردد.

 

جمع بندی

 

امروزه بیشتر دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی پیشرفت زیادی داشته‌اند و به همین علت به دنیای صنعت وارد شدند به گونه ای که در بیشتر کارخانجات و صنایع از این ماشین آلات استفاده می‌کنند. مراحل واردات کالاهای صنعتی و ترخیص آن از گمرک، امری کاملاً تخصصی و نیازمند تجربه است، از این رو پیشنهاد می‌کنیم که انجام این مهم را به ترخیص کاران و نیروهای خبره مجموعه پرشین تجارت دوان بسپارید. گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان سابقه درخشانی هم در زمینه واردات ماشین آلات خط تولید دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا