واردات پودر جاذب

آیا تا به حال در مورد واردات پودر جاذب چیزی شنیده اید؟ یکی دیگر از خدمات تیم پرشین تجارت دوان واردات پودر جاذب است که یکی از پرسودترین کالاهای وارداتی محسوب می شود.

پودر جاذب موادی است که به دلیل ساختاری که دارد می تواند آب را تا وزن 500 برابر خود نگه دارد.  که این مواد معمولا در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. واردات پودر جاذب از کشورهای فرانسه، آلمان انجام می شود. همانطور که گفته شد تجارت این کالا به دلیل ویژگی ها و استفاده های به خصوص آن دارای سود زیادی است.

البته واردات هر نوع کالایی به کشور مستلزم رعایت  شرایط و قوانین است که در صورتی این قوانین و مقررات رعایت نشود مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت.  به طور کلی واردات پودر جاذب یکی از خدمات تیم پرشین تجارت است که با استفاده از ترخیص کاران فوق حرفه ای انجام می شود.  در ادامه این مقاله از سایت ثبتارش توضیحات بیشتری در مورد واردات پودر جاذب در اختیار شما قرار می دهیم.

واردات پودر جاذب

شرایط لازم برای واردات پودر جاذب 

 

واردات پودر جاذب دارای چند عامل است که این عامل شامل شرایط بازار،  منابع مالی،  مقررات و قوانین و تقاضای بازار و….  است. در صورتی که تولید کنندگان و بازرگانان ایران توانایی تامین نیاز های داخلی را نداشته باشند واردات آن ضروری است.

واردات پودر جاذب برای ایران دارای اهمیت بسیاری است و به حجم واردات و قیمت محصول،  و…   بستگی دارد.

 

واردات پودر جاذب دارای چه مراحلی است؟ 

 

واردات پودر جاذب دارای یک سری مراحل است که این مراحل را به صورت خلاصه برای شما توضیح می دهیم.

 

دریافت کارت بازرگانی 

 

داشتن کارت بازرگانی یکی از مراحل واردات است که در صورتی که این کارت را نداشته باشید نمی توانید هیچ کالایی را وارد کشور کنید. پس باید در مرحله اول برای واردات این کارت اقدام کنید.  این کارت دارای دو نوع حقیقی و حقوقی است.

 

پیدا کردن یک تولید کننده مناسب

 

در این مرحله شما باید یک تامین کننده معتبر پیدا کنید که پودر جاذب مرغوبی تولید کند و پرو فرما دریافت کند. پرو فرما یا پیش فاکتور است که برای استعلام قیمت صادر شده و برای فروشنده ارسال می شود. در پیش فاکتور تمامی مشخصات فنی،  کشور مبدا،  کشور مقصد،  وزن،  ابعاد کالا و….  ثبت شده است.

 

دریافت مجوزهای مورد نیاز

 

مرحله بعدی واردات پودر جاذب دریافت مجوز های مورد نیاز است.  برای دریافت مجوز ها شما باید در سامانه جامع تجارت ثبت سفارش نماید و مدارک مورد نیاز مانند پیش فاکتور را در سامانه بار گذاری کنید. که این درخواست توسط کارشناسان وزارت صمت و دیگر سازمان های مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مجوزهای مورد نیاز برای واردات را صادر می نماید.

 

تخصص ارز و حواله مبلغ پرو فرما

 

بعد از دریافت مجوزهای مورد نیاز و تایید ثبت سفارش شما از طرف کارشناسان ها شما می توانید پودر جاذب مورد نیاز خود را از تولید کنندگان خریداری نماید.

 

تعیین روش حمل و نقل و بیمه کالا 

 

در این مرحله شما باید با به توافق رسیدن با فروشنده روش حمل و نقل کالاها را انتخاب کنید و روش حمل و نقل کاملا توافقی بین فروشنده و خریدار می باشد.  شما می توانید به یکی از روش های هوایی،  دریایی،  ریل،  زمینی است.

ثبت سفارش

ترخیص پودر جاذب

 

آخرین مرحله واردات پودر جاذب ترخیص کالا است بعد رسیدن کالاها به گمرک شما باید به دنبال ترخیص پودر جاذب خود باشید و در این مرحله شما باید مراحل ترخیص را انجام دهید که ترخیص کالا خود دارای مراحل بسیاری است که انجام آن نیازمند تجربه و مهارت است تا بدون وجود مشکل انجام شود.

 

تعرفه گمرکی برای واردات پودر جاذب 

 

کد تعرفه گمرکی یک عدد 8 تا 10 رقمی است که هر دو رقم آن از چپ به راست نشان دهنده اطلاعات و جزئیات مربوط به کالا می باشد و مربوط به جزئیاتی مانند: عوارض و حقوق ورودی کالا،  مجاز بودن و یا نبودن کالاها را مشخص می کند.

کد تعرفه گمرکی برای واردات و ترخیص پودر جاذب در ردیف 390069070 است.

 

چگونه واردات پودر جاذب موفقی داشته باشیم؟

 

برای این که واردات پودر جاذب موفقی داشته باشیم باید یک سری مراحل را انجام دهیم. همانطور که می دانید پودر جاذب برای تولید پوشاک بچه،  کیسه های بسته بندی و نوار بهداشتی و….  استفاده می شود که دارای بازار مصرف بالایی است.

شما باید با مراحل واردات کالا به کشور ایران آشنایی داشته باشید و اطلاع دقیق از مجوزها قوانین استاندارد و دیگر مراحل  داشته باشید که یکی از لازمه های اصلی تجارت به حساب می آید.

یکی دیگر از مراحل واردات موفق برآورد هزینه های واردات است که این هزینه ها شامل خرید کالا،  جا به جایی کالا، هزینه های گمرکی، و دیگر هزینه ها باید به صورت دقیق بررسی شوند تا برآورد سود حاصل از تجارت به صورت دقیق برآورد شود.

بررسی بازار مصرف کالا در داخل ایران و میزان استفاده از محصول یکی دیگر از مواردی است که بهتر است به خوبی بررسی کنید تا به سود دهی خوبی دست پیدا کنید.

برای این که در واردات کالا های خود به موفقیت خوبی دست پیدا کنید بهترین کار این است که از متخصصین حرفه ای و شرکت های بازرگانی کمک بگیرید.  چون به مراحل واردات و ترخیص آشنا هستند و می توانند شما را به بالاترین سود برسانند.

 

جمع بندی

 

کار بازرگانی در زمینه مواد شیمیایی یک امر بسیار سخت است که نیاز به آگاهی و تجربه از قوانین و آگاهی از این خصوص دارد به این دلیل شروع این کار بدون داشتن تجربه و افراد مجرب می تواند با شکست روبرو شود.

به این دلیل بهترین کار سپردن کارهای تجاری به شرکت های بازرگانی مانند پرشین تجارت دوان است که به دلیل انجام مراحل واردات و ترخیص متعدد توانسته است در امور تجار و بازرگانان کشور به یکی از شرکت های خوش نام در این زمینه بدل شده است. برای آشنایی بیشتر با مراحل واردات می توانید مقاله واردات پودر جاذب و پلیمرهای اکریلیک را مطالعه کنید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست بیاورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا