واردات و ترخیص لوله استیل

واردات و ترخیص لوله استیل یکی از کارهای وارداتی است که بهتر است توسط ترخیص کار گمرک انجام شود تا سود خوبی از واردات آن نصیب شما شود. لوله استیل همانطور که از نامش پیدا است در برابر انواع خوردگی و تغییرات آب و هوای مقاوم است و زنگ نمی زند و از پر مصرف ترین مواد اولیه برای تولید محصولات صنعتی هم چون: دکوراسیون، تجهیزات صنعتی، خودرو و…. می باشد.

واردات و ترخیص لوله استیل از گمرک های داخل کشور بسیار دارای اهمیت می باشد چون برای تهیه ورق های استیل هزینه و زمان زیادی مصرف می شود پس واردات این لوله ها بسیار به صرفه تر می باشد.

با وجود کارخانه و صنایع تولیدی زیادی که در کشور است ولی  واردات و ترخیص لوله استیل یک تجارت بسیار پر سود به حساب می آید.

چند کشور برتر  که تولید و صادرات لوله استیل در جهان را انجام می دهند چین، تایوان، امارات، هند، کره جنوبی، ترکیه، ایتالیا و…. می باشد. برخی از کشورها که با ایران همسایه هستند زمینه ی را فراهم آورده اند تا تجاران بتوانند واردات این لوله ها را به آسانی انجام دهند.

در ادامه توضیحات بیشتری درباره واردات و ترخیص لوله استیل در اختیار شما عزیزران قرار می دهیم.

واردات-ورق-استیل

لوله استیل و کاربرد های آن

 

لوله های استیل امروزه برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند از این رو آن ها را با انوع مختلفی تولید می کنند. که برخی از این لوله ها شامل:

 

لوله استیل 201

 

این نوع لوله یک نوع فولاد ضد زنگ است که در ترکیبات آن از درصد بیشتری نیکل و کروم و کمی کربن استفاده شده و خاصیت غیر مغناطیسی دارد و می تان عملیات جوشکاری بر روی آن انجام داد. این لوله دارای قیمت پایین تری است و ساختار بسیار منعطف و محکمی دارد.

از این لوله برای دکوراتیو و لوله های تزئینی و صنایع پتروشیمی، انتقال نفت و گاز و … استفاده می کنند.

 

لوله استیل 304

 

این نمونه لوله در ساختار خود دارای فولاد ضد زنگ 8 درصد و نیکل 18 درصد است و در برابر خوردگی دارای مقاومت بالایی  است.

از لوله استیل 304 برای تاسیسات تصفیه آب، کشتی سازی، صنایع کاغذ، صنایع انرژی، شیمیایی و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

 

لوله استیل 309

 

مقاومت این لوله بسیار بالا است و در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد و این ویژگی به دلیل وجود درصد بیشتر کروم است  این لوله ها در دمای بالای 650 درجه مقاومت بسیار خوبی دارند.

از لوله 309 برای استفاده در عناصر پالایشگاهی، موتور جت، کوره ها، مبدل حرارتی  و…. استفاده می کنند.

 

لوله استیل 310

 

این نوع لوله دارای آلیاژ فولادی است که در ترکیبات آن از نیکل و مقدار مولیبدن بالا استفاده کرده اند  و به این علت در برابر حرارت بسیار مقاوم است و دچار آسیب و خوردگی هم نمی شود.

برای استفاده در صنایع نفت و گاز، مبدل های حرارتی، استفاده در سیستم های دارای درجه حرارت بالا، لوله های احتراق  و …. از لوله استیل 310 استفاده می کنند.

 

لوله بدون درز یا مانیسمان

 

این نوع لوله از پرکاربردترین نوع لوه ها هستند که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. از ویژگی های این لوله می توان به تحمل فشار و مقاومت بالای آن در برابر عوامل و تغییرات محیطی اشاره کرد. لوله بدون درز دارای سایز های مختلفی است که می توانید مطابق با نیاز خود آن ها را خریداری کنید.

 

لوله سیاه

 

یکی از لوله های درز مستقیم است که از ورق نورد گرم با ضخامت 2 میلی متر به بالا تولید شده و مقاومت و سختی و جوش پذیری بالایی دارد. از این لوله در لوله کشی حرارت مرکزی و انتقال گاز شهری، ساخت داربست، حفاظ و انواعی از جک ها استفاده می شود.

 

واردات لوله استیل به کشور ایران چگونه است؟

 

واردات لوله استیل یکی از بخش های مهم در اقتصاد کشور می باشد.

برای واردات لوله استیل به کشور شما باید به تمامی قوانین و مقررات آشنایی داشته باشید و بتوانید این قوانین را به خوبی درک نماید تا بتوانید فعالیت های تجاری خود را براساس قوانین داخل و بیرون از کشور تنظیم نماید.

لوله های استیل دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آن ها دارای کد تعرفه متفاوتی هستند. برای واردات لوله استیل مانند دیگر کالاها نیازمند دریافت کارت بازرگانی می باشد و بعد از درریافت کارت بازرگانی شما باید برای دریافت مجوزهای لازم اقدام نماید  تا بتوانید کالاهای خود را وارد کشور کنید و در هنگام ترخیص لوله ها از کمرک هم دچار مشکل نشوید.

شما باید در ابتدا قوانین  و مقررات کشور مبدا را مورد بررسی قرار دهید تا با ممنوعیت واردات آشنا شوید و راحت تر بتوانید مراحل واردات و ترخیص را انجام دهید.

 

ترخیص لوله استیل از گمرک به چه صورت است؟

 

لوله های استیل دارای کاربردهای مختلفی در صنایع و تولیدات هستند از این رو آن ها را با انواع مختلفی تولید می کنند که این لوله ها شامل:

  • لوله مانیسمان
  • لوله استیل آینه ای
  • لوله استیل خراشیده
  • لوله استیل مقاوم در برابر اسید

و… می باشند و صنایع با توجه به نیاز خود لوله مورد نظر را خریداری می کنند. مراجع قاانونی تعرفه های گمرکی برای این نوع کالاها در نظر گرفته است تا از فعالیت های غیرقانونی این کالاها جلوگیری نماید.  استفاده از این تعرفه ها را در زمان ترخیص لوله استیل لازم و ضروری است.

برای ترخیص آسان تر لوله استیل شما باید یک سری مدارک مانند: اخذ مجوز واردات لوله استیل، مدارک مورد نیاز برای ترخیص از گمرک، اخذ کد تعرفه گمرکی و برخی مراحل دیگر را انجام دهید تا بتوانید لوله های وارداتی خود را آسان  و سریع تر ترخیص نماید.

برای آسان تر انجام دادن مراحل واردات و ترخیص لوله استیل از گمرک بهتر است از یک ترخیص کار بسیار حرفه ای و کار بلد کمک بگیرید تا مراحل کار شما سریع تر انجام شود.

 

پرشین تجارت دوان

 

همانطور که گفته شد واردات و ترخیص لوله استیل از گمرک دارای مراحل بسیار پیچیده ای است که برای انجام این مراحل باید دارای تجربه و مهارت کافی باشید و قوانین و مقررات کشور مبدا و مقصد را بدانید.  برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله مراحل واردات کالا از ابتدا تا انتها را مطالعه نماید تا با واردات و ترخیص آشنایی بیشتری پیدا کنید.

واردات یکی از بخش های مهم برای تامین نیاز های کشور محسوب می شود و هنگامی که کشوری نمی تواند کالایی را تولید کند آن را از کشور های دیگر وارد می کند که یکی از کالاهای وارداتی بسیار مهم لوله استیل است که با واردات آن بیشتر احتیاجات کشور برطرف می شود. برای واردات آسان تر این محصول بهتر است از شرکت های بازرگانی کمک بگیرید.

شرکت پرشین تجارت دوان یکی از شرکت های بازرگانی است که در زمینه واردات و ترخی لوله استیل از گمرک فعالیت گسترده ای در این زمینه دارد و شما می توانید کارهای تجاری خود را به این شرکت بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا