واردات ماشین آلات کارتن سازی

واردات ماشین آلات کارتن سازی

واردات و ترخیص ماشین آلات کارتن سازی

 

امروزه برای تسریع واردات ماشین آلات کارتن سازی از شرکت های بازرگانی معتبر کمک گرفته می شود که با اشراف کامل بر قوانین و مقرارت گمرکی و تجربه کاری انواع کالاها را در کوتاه ترین زمان ممکن وارد کشور کنند و ترخیص ماشین آلات کارتن سازی با عملکردی مناسب و تخصصی انجام دهند.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان یکی از شرکت های معتبری است که واردات و ترخیص انواع ماشین آلات و دستگاه ها را از کشورهای آسیایی و اروپایی انجام می دهد.

 

واردات ماشین آلات کارتن سازی

در این مقاله قصد داریم به توضیح دستگاه های کارتن سازی بپردازیم که در صنعت کشور نقش مهمی را ایفا می کند، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مطالعه بیشتر

واردات و ترخیص ماشین آلات برش چوب

 

واردات ماشین های کارتن سازی

 

امروزه با پیشرفت تجهیزات حمل و نقل ( حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل زمینی) واردات و صادرات انواع دستگاه ها و ماشین آلات در بین کشورهای جهان به آسانی صورت می گیرد.

واردات ماشین آلات کارتن سازی از جمله دستگاه های مجازی می باشد که از کشورهای شرقی آسیا و کشورهای اروپایی وارد کشور می شود و تاجران پس از جمع آوری اطلاعات اولیه می توانند نسبت به واردات این دستگاه ها اقدام کنند.

هم چنین با مطالعه کتاب مقررات واردات و صادرات می توانند در این مسیر گام بردارند که پیشنهاد می شود برای تسریع روند واردات کالای مورد نظر و کاهش هزینه ها و خسارت با همکاران ترخیص کار شرکت های بازرگانی معتبر که در این زمینه تجربه کافی را دارند، همکاری و مشاوره لازم را دریافت کنند.

 

مطالعه بیشتر

واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی

 

ترخیص ماشین آلات کارتن سازی

 

واردات ماشین آلات کارتن سازی انواع مختلفی دارند و شرکت پرشین تجارت دوان در خصوص ترخیص دستگاه های زیر با سرعت و عملکردی خوب وارد عمل می شود:

  • ترخیص انواع دستگاه های کارتن سازی
  • ترخیص دستگاه لمینت دستی
  • ترخیص دستگاه فلکسو گرافی
  • ترخیص دستگاه لمینت اتوماتیک
  • ترخیص دستگاه خط کش برش
  • ترخیص دستگاه منگنه زن کارتن
  • ترخیص قطعات دستگاه های کارتن سازی
  • ترخیص دستگاه دایکات

تعرفه گمرکی که برای ترخیص و واردات ماشین آلات کارتن سازی اختصاص داده شده است در ردیف 84413000 قرار می گیرد.

 

نکات مهم واردات ماشین آلات صنعتی

 

برای واردات ماشین آلاتی که در کارگاه ها، تولیدی ها و کارخانه ها خط تولید را رقم می زنند و با اقتصاد کشور و اشتغال زایی ارتباط نزدیک دارند، رعایت نکات مهم امری ضروری است که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

 

  • تعیین کردن واردات دستگاه های صنعتی نو یا دست دوم و استوک
  • بررسی و اطمینان از داشتن کد تعرفه گمرکی در غیر این صورت و نداشتن کد، کالا قاچاق محسوب می شود
  • بررسی دستگاه های ارائه شده توسط شرکت های فروشنده و اطمینان از کیفیت و استاندارد بودن آنها
  • گرفتن مجوزهای مورد نیاز از سازمان های مربوطه

بنابراین باتوجه به مراحل خرید و قوانین حاکم بر گمرک کشور می توان به راحتی واردات ماشین آلات کارتن سازی و دیگر دستگاه ها را انجام داد.

 

مراحل ترخیص ماشین آلات کارتن سازی

 

پس از ورود کالا به گمرک، یک سری مراحل قانونی توسط تاجران یا ترخیص کاران باید طی شود که در ادامه به آن می پردازیم:

 

اخذ کارت بازرگانی

 

با مراجعه به سازمان های مربوطه نسبت به اخذ کارت بازرگانی اقدام نمایید که یکی از ضروریات واردات ماشین آلات کارتن سازی می باشد و با داشتن این کارت می توانید از معافیت مالیات برخوردار شوید.

 

اخذ مجوز فعالیت و گواهی های مرتبط

 

با مراجعه به اداره گمرک و سازمان های مربوطه، یک سری مجوزات که حاکی از داشتن گواهی شناسایی و جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، کد اقتصادی واحد مورد نظر است، اخذ شوند که روال ترخیص با مشکل روبرو نشود.

 

انتخاب کشور مورد نظر جهت واردات و گفتگو با صاحبان مربوطه

 

انتخاب کشور مورد نظر جهت واردات و گفتگو با صاحبان مربوطه از موارد مهم در مراحل ترخیص ماشین آلات کارتن سازی است.

 

پیش فاکتور

 

پیش فاکتور یا پروفرما در واقع سندی است که توسط فروشنده برای مشتری فرستاده می شود.

 

ثبت سفارش

 

برای انجام ثبت سفارش و اطلاع از ممنوعیت ورود کالای مورد نظر می بایست خریدار و واردکننده جهت ثبت سفارش به وزارت صمت مراجعه کند.

 

پرداخت ارز

 

دولت یک بستر مناسبی را برای بیشتر کالاها به صورت ارز ترجیحی یا ارز دولتی اختصاص داده است تا واردات انواع کالا به راحتی انجام گیرد.

 

حمل و نقل بیمه کالا

 

برای حمل و نقل کالا طی توافق دو طرفه می توانید از حمل و نقل ریلی، هوایی، جاده ای یا دریایی استفاده کنید.

 

ترخیص کالا

با وجود ترخیص کار ماهر می توانید ترخیص واردات ماشین آلات کارتن سازی و دیگر کالاها را به راحتی انجام دهید

 

انواع کارتن و خرید ماشین آلات مرتبط

 

کارتن از نظر ظاهر بدنه به سه نوع چاب دار، بدون چاپ و لمینتی و از نظر فرم بدنه به دو نوع ساده و طرح دار دسته بندی می شوند که جایگاه ویژه ای در صنعت بسته بندی جهت حفاظت و حمل تولیداتی نظیر ( لوازم خانگی، بطری ها، سرامیک، کاشی و…) دارند.

بنابراین با توجه به نوع کارتن، تیراژ و تنوع کارتن ماشین آلات مختلفی توسط طراحان و مهندسین ساخته شده اند که براساس نیاز بازار و کارفرما خریداری و وارد کشور می شوند.

با توجه به تولید کارتن ساز در تیراژ پایین از دستگاه های مختلفی نظیر دستگاه خط و برش کارتن، ماشین لمینت دستی، دایکات ریلی، دستگاه لب چسب و تسمه کش نیمه اتومات استفاده می شوند.

در حالی که تولید در تیراژ بالا از دستگاه لمینت نیمه یا تمام اتومات، دستگاه پتو، دستگاه چاک و چهار خط، دایکات، دستگاه لب چسب اتوماتیک، دستگاه فلسکو و تسمه کش به کار برده می شوند.

پس برای واردات ماشین آلات کارتن سازی، انتخاب و نوع دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است که مطابق با آن کد تعرفه گمرکی اختصاص داده می شود و مراحل ترخیص آن با سرعت انجام می گیرد.

 

انواع ماشین آلات مورد نیاز کارتن سازی

 

دستگاه هایی که در کارگاه ها و کارخانه های کارتن سازی مورد استفاده قرار می گیرند، از تنوع بالایی برخوردار هستند که امکان واردات این دستگاه ها توسط شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان وجود دارد.

 

واردات ماشین آلات کارتن سازی شامل دستگاه هایی می شوند که در ادامه مطلب به آن می پردازیم:

 

دستگاه خط کش و برش کارتن

 

این دستگاه با ایجاد خط فرورفتگی بر روی ورق کارتن وظیفه خود را انجام می دهد.

 

دستگاه چاک زن کارتن

 

این دستگاه در دو مدل: دستگاه چاک زن دستی و چاک و چهار خط ساخته شده است که چاک زن دستی برای تولید کارتن در تیراژ پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغه های دستگاه چاک و چهارخط به صورت دورانی کار می کند و همزمان چهارخط کارتن ایجاد می کند.

 

دستگاه چاپ کارتن

 

این دستگاه نیز از انواع مختلف زیر تشکیل شده است:

  • چاپ زنجیری یا چاپ بشکه ای: چاپ به صورت تک رنگ یا چند رنگ انجام می دهد و کاربر زنجیری دارد
  • چاپ فلکسو: ترکیب یک یا چند رنگ، چاپ و چهار خط و چاک را فلکسو گویند که براساس نوع کاربرشان سرعت آنها متفاوت است.

 

دستگاه دایکات

 

این دستگاه قالب کارتن را برش می دهد و در انواع و ابعاد متفاوتی ( دستگاه دایکات پینگ پنگی، دایکات فکی) طراحی و ساخته می شوند.

با توجه به ماشین آلات مختلف کارتن سازی می توان کارگاه ها و کارخانه های صنعتی و بزرگ را راه اندازی کرد و توسط شرکت های بازرگانی معتبر واردات ماشین آلات کارتن سازی را انجام داد.

کاربرد دستگاه های کارتن سازی برای صاحبان صنایع مزایای فراوانی را به همراه خواهد داشت و قدرت و جایگاه آنها را در میان رقبا نه تنها افزایش می دهد بلکه به افزایش بهره وری در سازمان ها می انجامد.

بنابراین اگر انتخاب و خرید دستگاه ها و اطمینان از صحت و سلامت و هم چنین کیفیت دستگاه های وارد شده به کشور در سطح عالی باشد، واردات آن می تواند تجارت پر سودی را برای تجار و صاحبان کسب و کار به همراه داشته باشد.

 

خدمات و امکانات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان با دو دهه سابقه و رزومه کاری درخشان در زمینه واردات و ترخیص انواع کالاها در گمرکات کشور، توانسته است همراهی تجار و مشتریان را جذب کند.

از این رو این شرکت علاوه بر واردات ماشین الات کارتن سازی، انواع دیگر دستگاه ها و ماشین آلات صنایع مختلف را وارد کشور می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن و عملکردی عالی، مراحل ترخیص را توسط ترخیص کاران ماهر به انجام می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت سفارش و واردات ماشین آلات کارتن سازی با مشاورین و کارشناسان این شرکت تماس برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا