واردات ماشین آلات تاریخ زن

واردات ماشین آلات تاریخ زن به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت چاپ، از اهمیت بالایی برخوردار است که در کارگاه های نیمه صنعتی و کارخانجات بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و برای ترخیص ماشین آلان تاریخ زن به اطلاعات جامع قوانین و مقرارت گمرکی نیاز می شود.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با همکاری جمعی از متخصصان و افراد باتجربه در زمینه واردات و ترخیص کالا، توانسته است واردات انواع ماشین آلات صنایع مختلف از جمله  ماشین آلات تاریخ زن ، ماشین آلات خط تولید نرده را از گمرکات کشور ترخیص کند و رضایت مشتریان را جلب نماید.

در این مقاله قصد داریم شما را با واردات دستگاه های تاریخ زن آشنا کنیم و به توضیح قوانین و شرایطی که قوانین گمرکی بر واردات این دستگاه ها اعمال کرده، بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

واردات ماشین آلات تاریخ زن

واردات دستگاه های تاریخ زن

 

واردات ماشین آلات تاریخ زن که در صنعت چاپ و بسته بندی نقش بسزایی دارد، برای ترخیص از گمرک می تواند ارز مبادله ای دریافت کند که مستلزم داشتن کارت بازرگانی کالا و ثبت سفارش در سایت وزارت بازرگانی است.

با ثبت سفارش، حالت تعلق ارز مبادله ای مشخص می شود و جهت ترخیص این دستگاه ها دو نوع وجه زیر دریافت می شود:

  • حقوق گمرکی و سود بازرگانی
  • هزینه های تخلیه، بیمه، انبارداری، استاندارد و…

 

انواع ماشین آلات تاریخ زن

 

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و دقت بالای متقاضیان و مشتریان، استفاده از دستگاه های تاریخ زن بیشتر شده است و بر همین اساس این تکنولوژی در انواع متفاوت زیرطراحی و ساخته می شود:

  • تاریخ زن حرارتی دستی
  • تاریخ زن حرارتی لیبل اتوماتیک
  • تاریخ زن حرارتی نیمه اتوماتیک
  • تاریخ زن رگباری
  • تاریخ زن اتوماتیک
  • تاریخ زن تامپو
  • جت پرینتر دستی
  • جت پرینتر ثابت

 

جت پرینترها

 

جت پرینتر ها علاوه بر قابلیت چاپ در 5 خط با حروف لاتین و فارسی بر روی سطوح مختلف را دارند، بلکه امکان چاپ تاریخ، بارکد، لوگو، عکس و… را نیز فراهم می کنند.

هم چنین جت پرینترها چاپ بر روی انواع سطوح صاف و منحنی با فونت دلخواه را دارد و تنها تفاوت جت پرینتر ثابت با نوع دستی آن در پایه نگهدارنده است وگرنه هیچ تفاوتی با جت پرینتر دستی ندارد.

کارفرما از طریق واردات ماشین آلات تاریخ زن می تواند مشخصات و اطلاعات جانبی محصولات مختلف را ثبت کند و از این طریق نیاز و حساسیت متقاضیان را برطرف نماید.

 

سیستم عملکرد ماشین آلات تاریخ زن

 

شخص خریدار هنگام انتخاب دستگاه از فروشنده، نیاز به بررسی اطلاعات اولیه ای دارد که سیستم عملکردی دستگاه از جمله این موارد می باشد.

سیستم عملکردی دستگاه های تاریخ زن می تواند حرارتی و مکانیکی باشد و قابلیت چاپ بر روی انواع سطوح نفوذپذیر از جنس کاغذ، مقوا مانند جعبه های آرایشی، دارویی و… و سطوح نفوذناپذیر مانند چاپ روی سلفون، چاپ روی نایلون، انواع پلاستیک و… را داشته باشد.

حروفی که توسط دستگاه های تاریخ زن بر روی سطوح مختلف چاپ می شوند، برنجی هستند که قابلیت تبادل حرارتی بالای خوبی داشته باشند، در شرایط مختلف محیطی آسیب پذیر نباشند و زنگ نزنند.

دستگاه های تاریخ زن با توجه به عملکردی که دارد برای چاپ  از ریبون و جوهر جامد مخصوص حرارتی استفاده می کنند.

گروه بارزگانی پرشین تجارت دوان با شناسایی نمایندگی و شرکت های تولید کننده خارجی فروشنده، وارادت ماشین آلات تاریخ زن را با سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

 

نحوه کارکرد دستگاه تاریخ زن

 

نحوه کارکرد دستگاه تاریخ زن به این صورت است که در زیر دستگاه، حروف و اعداد در محفظه مخصوص چیده می شود و با قرار دادن محصول در زیر چاپ گر و فشار اعمال شده بر روی دستگیره دستگاه، اطلاعات چیده شده بر روی محصول چاپ می شود.

اطلاعات چیده شده در دستگاه تاریخ زن شامل انواع کد، قیمت محصول، تاریخ تولید و انقضا و سایر اطلاعات مورد نیاز است.

 

ترخیص ماشین آلات تاریخ زن از گمرک

 

برای ترخیص و واردات ماشین آلات تاریخ زن و دیگر ماشین آلات از گمرک، مراحل و قوانین ثابت و مشخصی وجود دارد که ما در ادامه به آن می پردازیم:

  • پس از اخذ مجوزهای لازم جهت واردات کالا، می توان اقدام به ثبت سفارش کرد
  • با دریافت مجوز ثبت سفارش، امکان دریافت تخصیص با مراجعه به قسمت ارزی بانک عامل وجود دارد
  • شروع پروسه ترخیص کالا از گمرک پس از پرداخت هزینه های کارشناسی در مبدا و مقصد، هزینه حمل و نقل و…
  • کسب مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه

در این مرحله که وصول به انبار گمرک انجام شد، مراحل و مدارک زیر باید طی شوند:

  • دریافت اسناد و مدارک حمل از شرکت حمل و نقل
  • انجام اظهار حمل
  • دریافت کد سانا از بانک مربوطه
  • احراز سند
  • انجام مراحل مختلف ارزیابی، آزمایشگاهی و کارشناسی
  • پرداخت هزینه های انبارداری، گمرکی و…
  • بارگیری و خروج

ارائه کلیه اطلاعات و مدارک بالا باید دقیق و بدون هیچ گونه اشتباهی انجام شود، در غیر این صورت هزینه ها و خسارت های بسیاری بر وارد کننده کالا وارد می شود.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با داشتن سابقه و پیشینه خانوادگی در زمینه ترخیص، واردات ماشین آلات تاریخ زن را با سرعت و و عملکردی مناسب انجام می دهد.

 

تعرفه های ترخیص ماشین آلات تاریخ زن

 

یکی از مراحل مهمی که شخص وارد کننده هنگام واردات ماشین آلات تاریخ زن باید انجام دهد، دریافت کد تعرفه گمرکی و تحویل آن به گمرک است که تمامی هزینه های مربوط به گمرک، هزینه های وارداتی و تعرفه های ترجیحی به این کد بستگی دارد، در صورت نداشتن کد یا اشتباه بودن آن، کالای وارد شده به عنوان قاچاق شناخته می شود.

تاجران و واردکنندگان باید بدانند که هر نوع ماشین آلات صنعتی، دارای کد تعرفه مخصوص است که اولین قدم برای واردات دستگاه های تاریخ زن، پیدا کردن کد تعرفه است.

از آنجا که فراگرفتن کدهای گمرکی وقت گیر است و در صورت هر گونه اشتباهی، ترخیص کالا را با مشکلات مواجه می کند، توصیه می شود، ترخیص ماشین آلات تاریخ زن را به ترخیص کاران باتجربه بسپارید.

ترخیص کار حرفه ای با تسلط کامل بر تمامی امور گمرکی و ترخیص انواع ماشین آلات صنعتی، می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، کالای مورد نظر را از گمرک خارج کند.

 

شرکت های ترخیص ماشین آلات صنعتی

 

از مهم ترین کالاهای وارد شده به کشور، ماشین آلات صنعتی هستند که کشور برای افزایش تولید ملی به آنها نیاز دارد و واردات و ترخیص این دستگاه ها برای کشور و شخص وارد کننده بسیار سود آور خواهد بود.

از این رو واردات ماشین آلات تاریخ زن به عنوان یکی از ماشین آلات صنعتی با حساسیت بیشتر صورت می گیرد و در صورت نداشتن اطلاعات کافی در زمینه قوانین و مقررات واردات و ترخیص کالا، اثرات بدی بر روی تجارت شما می گذارد و تجارت پرسود را به یک زیان بزرگ تبدیل می کند.

بنابراین پیشنهاد می کنیم که با شناخت کامل واردات کالاهای مختلف را انجام دهید که براساس اطلاعات دریافتی از اصول و قوانین گمرکی، فعالیت های تجاری خود را برنامه ریزی کرده و بتوانید با موفقیت کالای خود را وارد کشور کنید.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با آشنایی کامل بر قوانین واردات و ترخیص انواع ماشین آلات صنعتی از جمله واردات ماشین آلات تاریخ زن، کارهای ترخیص را به راحتی انجام می دهد.

 

کشورهای تولید کننده دستگاه تاریخ زن

 

به طور کلی سهم بیشتر کالاهای وارد به کشور را دستگاه های صنعتی تشکیل داده اند که دستگاه تاریخ زن یکی از این کالاها می باشد و کشور چین به عنوان یکی از بزرگ ترین کشورها، انواع ماشین آلات صنعتی را وارد کشور می کند.

بنابراین واردات ماشین آلات تاریخ زن از چین برای تاجران و شرکت های وارد کننده اهمیت خاصی دارد و از مزایای واردات کالا از چین می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پایین بودن هزینه واردات
  • پایین بودن هزینه تولید کالا ها در چین نسبت به سایر کشورها
  • تولید محصولات باکیفیت تر نسبت به سایر کشورهای آسیایی

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با سابقه درخشان در زمینه ترخیص ماشین آلات و دستگاه های صنایع مختلف، فعالیت گسترده ای در بیشتر گمرکات ایران دارد و توانسته است رضایت مندی بسیاری از تجار و خریداران را جلب کند.

جهت مشاوره در زمینه واردات، نحوه ثبت سفارش، ترخیص کالا از گمرک با شماره های ثبت شده در سایت ارتباط برقرار کنید، تا کارشناسان با تجربه در این امر شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان این شرکت در تمامی مراحل واردات ماشین آلات تاریخ زن و ترخیص از گمرک کنار شما خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا