ترخیص پمپ روغن خودرو از گمرک

کشور ایران در زمینه واردات و صادرات پیشرو است و در همین راستا نیز دارای بنادر تجاری بسیار زیادی در سراسر کشور می‌باشد که زمینه فعالیت بازرگانان و همینطور پرسنل ترخیص کالا از گمرک را فراهم می‌کند. هر ساله تعداد زیادی کالا از طریق همین بنادر وارد بازار داخلی ایران می‌شوند. از مهم‌ترین لوازم وارداتی، انواع لوازم یدکی خودرو هستند. یکی از مهم‌ترین خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ترخیص لوازم یدکی خودرو از جمله ترخیص پمپ روغن خودرو از گمرک می‌باشد. در صورتی که شما نیز قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید، در ادامه این مقاله از وبسایت گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان همراه ما باشید تا با جزئیات تکمیلی پیرامون نحوه ترخیص و کد تعرفه گمرکی این محصول آشنا شویم.

ترخیص-پمپ-روغن-از-گمرک

واردات پمپ روغن خودرو از گمرک

 

پمپ روغن در دسته‌بندی لوازم یدکی در خودروها قرار می‌گیرد که از آن برای جلوگیری از داغ شدن بیش از اندازه و همینطور جلوگیری از فرسوده شدن قطعات در داخل خودرو استفاده می‌شود. به طوری که این پمپ روغن‌ مخصوص را در پشرانه به حرکت در می‌آورد.

معمولا لوازم یدکی خودرو از جمله پمپ روغن خودرو از کشورهای آلمان، ترکیه، امارات متحده، دانمارک و هلند وارد کشور ایران می‌گردد.

تاجرانی که قصد دارد در زمینه واردات و ترخیص پمپ روغن خودرو فعالیت کنند، بایستی که در نظر داشته باشند برای طی این فرآیند ملزم به رعایت شرایط و ضوابط خاصی می باشند. به طوری که برای طی فرآیند ترخیص کالا، حتما بایستی در این زمینه اطلاعات کافی به دست آورند تا در نهایت نیز موفق شوند کالای خود را در بازه زمانی مشخص شده از گمرک ترخیص کنند.

 

فرآیند ترخیص پمپ روغن خودرو از گمرک

 

به طور کلی خانواده لوازم یدکی مورد استفاده در انواع خودروهای مختلف، از پرمصرف‌ترین کالاها در هر کشوری به شمار می‌روند و کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. چراکه لوازم یدکی خودرو جزو کالاهای مصرفی هستند و یا متسعد خرابی می‌باشند و در بازه‌های زمانی مشخصی نیاز به تعویض دارند.

امروزه بسیاری از واردکنندگان اقدام به واردات لوازم یدکی خودرو از جمله واردات و ترخیص پمپ روغن خودرو از گمرک می‌کنند. چراکه با توجه به تقاضای بالایی که برای آن وجود دارد، سوددهی بالایی نیز دارد.

برای ترخیص پمپ روغن خودرو از گمرک، کافی است که افراد فقط هزینه‌های گمرکی شامل هزینه انبارداری، سود بازرگانی، بیمه، هزینه تخلیه، هزینه و بهای سیف (CIF)، ارزش افزوده 9 درصد و همینطور عوارض گمرکی و هزینه مرتبط با وزارت راه و ترابری را پرداخت کنند.

پیش از اقدام برای پرداخت هزینه‌ها، واردکنندگان در اولین قدم بایستی که مجوزهای لازم را از ادارات مربوطه دریافت نمایند. برای اینکار لازم است که حتما سفارش تجاری خود را با اطلاعات کامل محصول ثبت کنند.

پس از دریافت مجوزهای لازم و همینطور پرداخت هزینه‌ها، می‌توانید جهت ترخیص پمپ روغن خودرو از گمرک اقدام نمایید. توصیه می‌کنیم برای اینکه امر ترخیص کالا را به شکلی بهینه انجام دهید، حتما در این زمینه از مشاوران و ترخیص کاران متخصص مشاوره دریافت کنید

 

خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص پمپ روغن خودرو از گمرک

 

امروزه بخشی از نیاز داخلی به انواع پمپ روغن برای استفاده در خودروهای ایرانی و خارجی موجود در ایران، از طریق واردات تامین می‌شود. در ادامه به برخی از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص پمپ روغن خودرو از گمرک اشاره کرده‌ایم.

  • ترخیص پمپ روغن بنز
  • ترخيص پمپ روغن bmw
  • ترخیص پمپ روغن آزرا
  • ترخیص پمپ روغن تویوتا
  • ترخیص پمپ روغن کاپرا
  • ترخيص پمپ روغن پژو
  • ترخیص پمپ روغن پرادو
  • ترخيص پمپ روغن ماکسیما
  • ترخیص پمپ روغن جیپ
  • ترخيص پمپ روغن کامیون
  • ترخیص پمپ روغن تریلی
  • ترخيص پمپ روغن زانتیا
  • ترخیص پمپ روغن اپیروس
  • ترخيص پمپ روغن اتوبوس
  • ترخیص پمپ روغن ون
  • ترخيص پمپ روغن هایلوکس

از دیگر خدمات بازرگانی دوان در زمینه مشابه می‌توان به ترخیص انواع لوازم یدکی خودرو شامل ترخیص قطعات تشکیل دهنده موتور (شامل سیلندر، میل لنگ، محفظه کارتر، پیستون، سوپاپ، پمپ بنزین، بادامک)، ترخیص قطعات جلوبندی، ترخیص استارت، ترخیص اگزوز، ترخیص  انواع قفل خودرو، قفل مرکزی، ترخیص  انواع لامپ چراغ خودروها، ترخیص اهرم ترمزدستی، ترخیص اهرم دنده، ترخیص باربند، ترخیص بازویی، ترخیص باطری، ترخیص باک، ترخیص برف پاک کن و تیغه برف پاک کن، ترخیص بلبرینگ، ترخیص ترموستات، ترخیص دیسک ترمز، ترخیص دیسک کلاچ، ترخیص دیفرانسیل، ترخیص دینام ، ترخیص صفحه کلاچ، ترخیص کاسه نمد و… اشاره کرد.

 

تعرفه گمرکی برای ترخیص پمپ روغن خودرو

 

کد تعرفه گمرکی در حقیقت یک کد هشت رقمی می‌باشد که میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای کالای وارداتی را تعیین می‌کند. به طوری که واردکنندگان ملزم هستند درصدی از ارزش کل کالا را به عنوان حقوق گمرکی به گمرک پرداخت کند.

لازم به ذکر است که حقوق گمرکی پمپ روغن خودرو، از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برابر با 4 درصد تعیین شده است. در ادامه به کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص پمپ روغن خودروهای سواری و سنگین اشاره کرده‌ایم:

 

  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص پمپ روغن خودروهای سواری : 84133090
  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص پمپ روغن خودروهای سنگین : 84133090

انتخاب گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص پمپ روغن خودرو

 

به تمامی مراحل که بایستی برای خروج انواع لوازم یدکی خودرو از جمله پمپ روغن خودرو از گمرک طی شود، فرآیند ترخیص کالا گفته می‌شود. شما زمانی می‌توانید پمپ روغن خودروی وارداتی را از گمرک ترخیص کنید که حتما مدارک مورد نیاز را آماده کرده باشید و همینطور هزینه‌های لازم را پرداخت نموده باشید. برای اینکه بتوانید ترخیص پمپ روغن خودرو از گمرک را بدون مشکل پشت سر بگذارید، لازم است حتما به مراحل و تشریفات گمرکی اشراف داشته باشید.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان متشکل از تیمی متخصص در زمینه ترخیص کالا می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید کالای وارداتی شما با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن از گمرک ترخیص شود، می‌توانید ترخیص هر گونه لوازم یدکی خودرو را به ترخیص‌کاران این مجموعه بسپارید.

در صورتی که مایل هستید پیش از دریافت خدمات، ابتدا در زمینه ترخیص کالا از جمله لوازم یدکی خودرو مشاوره دریافت کنید، می‌توانید از طریق شماره تماس 02142326 و یا واتساپ 09018317541 با ترخیص کاران بازرگانی دوان تماس حاصل بفرمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید. کارشناسان مجموعه پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا