ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی

آیا تاکنون چیزی درباره چگونگی ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی شنیده اید؟ امروزه بیشتر محصولات لبنی و دیگر محصولات خوراکی که در مغازه ها وجود دارند دارای بسته بندی مشخصی هستند که این بسته بندی نشان دهنده یک برند مشخص می باشد. محصولات خوراکی هر چقدر دارای بسته بندی زیبا و شکیلی باشند فروش بیشتری خواهند داشت و باعث می شوند که افراد بیشتر به سمت آن برند سوق پیدا کنند.

واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی

ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی

 

صنعت بسته بندی لبنی یکی از مهم ترین صنایع است چون به حفظ کیفیت محصولات لبنی بسیار کمک می کند. از این رو نیازمند  ماشین آلات بسیار زیادی برای بسته بندی محصولات خود است که این ماشین آلات در کشور ما موجود نیستند و باید آن ها را از کشورهای دیگر وارد کشور کرد.

یکی از کشورهای که این ماشین آلات را با کیفیت بسیار عالی تولید و طراحی می کند کشور چین است. برای واردات کردن این ماشین آلات تجارها با چالش های بسیاری روبرو هستند که در صورتی که نتوانند این چالش ها را به خوبی پشت سر بگذارند نمی توانند ماشین آلات مورد نیاز را وارد کشور کنند.

یکی از راه های که باعث فروش بیشتر محصولات لبنی می شود استفاده از ماشین آلات بسته بندی لبنی مدرن و جدید است. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با نحوه ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی و انواع ماشین آلات بسته بندی لبنی آشنا کنیم.

 

ماشین آلات بسته بندی لبنی چگونه ماشین آلاتی هستند؟

 

امروزه استفاده از یک بسته بندی  با کیفیت و زیبا علاوه بر حفظ کیفیت محصولات لبنی باعث رقابت بین برندها هم می شود. ماشین آلات بسته بندی از سری تجهیزاتی هستند که در این فرآیند نقش بسیار با اهمیت دارند. محصولات لبنی دارای حساسیت بسیار بالای هستند که با توجه به شرایط محیطی استفاده از ماشین آلات بسته بندی یکی از بهترین راه حل ها برای خراب نشدن محصولات لبنی به حساب می آید.

نقش بسته بندی محصولات امروزه در بازار رقابتی بسیار پر رنگ است و باعث شده که محصولات لبنی دارای فروش بیشتر و بهتری باشند. دستگاه بسته بندی بسیاری در بازار وجود دارد که می توان آن ها را با توجه به سطح تولیدات خانگی و یا کارگاهی خریداری کرد ولی دستگاه های وارداتی که از دیگر کشورها وارد می شوند دارای کیفیت بسیار بهتر و بالاتری هستند.

این ماشین آلات دارای انواع مختلفی هستند که برخی از این ماشین آلات شامل:

  • ماشین آلات بسته بندی ماست
  • ماشین الات بسته بندی دوغ
  • ماشین آلات بسته بندی پنیر
  • ماشین آلات بسته بندی شیر خام

ماشین آلات بسته بندی ماست

 

ماشین آلات بسته بندی ماست یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی است که با استفاده از فشار هیدرولیک قوطی های ماست را بسته کرده و آن ها را برای عرضه به بازار آماده می کند. این دستگاه که سیل ماست نام دارد یک دستگاه برای بسته بندی ماست در انواع مختلف و در اندازه های متنوع است و کارایی بسیار بالایی دارد.

 

ماشین آلات بسته بندی دوغ

 

این نوع ماشین آلات همانند دیگر ماشین آلات بسته بندی با استفاده از فشار هیدرولیکی های دوغ را بسته بندی کرده و آن ها را پلمپ می کند تا دوغ ها خراب نشوند و بتوان آن ها را با مدت طولانی تر نگهداری کرد.

 

ماشین آلات بسته بندی پنیر

 

پنیر امروزه یکی از اقلام بسیار پر مصرف در سبد غذایی خانواده ها  است. از این جهت پنیرها را باید به گونه ای بسته بندی کنند که هیچ گونه هوایی وارد بسته بندی آن نشود تا باعث فاسد شدن آن شود. ماشین آلات بسته بندی پنیر یکی از دیگر دستگاه های است که بسیار کاربرد دارد.

ماشین آلات بسته بندی بدون نیاز به نیروی انسانی می توانند پنیرها را بسته بندی کند. این دستگاه ها  دارای بدنه و نوار نقاله ی تمام استیل هستند. این دستگاه ها باعث می شوند که پنیر ماندگاری بسیار بالاتری داشته باشد.

 

چگونگی ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی از گمرک

 

بسته بندی و تولید محصولات لبنی یکی از صنعت های بزرگ در سطح جهان است که روزانه میلیون ها لیتر شیر، پنیر، ماست و …. بسته بندی می کنند و آن ها را به تمامی نقاط کشور می فرستند. یکی از اصلی ترین تجهیزاتی که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد ماشین آلات بسته بندی لبنی است.

این ماشین آلات نقش بسیار مهمی در افزایش عمر مفید و کیفیت این محصولات دارد. ماشین آلات بسته بندی را باید از کشورهای دیگر وارد کشور کرد و ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی نیازمند تجربه و مهارت است.

برای این که بتوانید ماشین آلات بسته بندی خود را از گمرک ترخیص نماید باید مراحل زیر را انجام دهید:

 

تعیین کردن نوع کالا و کشور مبدا

 

یکی از اصلی ترین مراحل ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی تعیین کردن نوع کالا و کشور مبدا است که باید با دقت انجام شود. برای این ک بتوانید این مراحل را به خوبی انجام دهید بهتر است از شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان کمک بگیرید.

این شرکت دارای ترخیص کاران بسیار کار بلد و ماهر است که می توانند تمامی مراحل ترخیص کالا و واردات ماشین آلات خط تولید گرانول پلاستیک را به راحتی انجام دهد و کالاهای مورد نیاز شما را به راحتی وارد کشور نماید و آن را ترخیص کند.

 

تعیین نمودن نوع حمل و نقل

 

دومین مرحله ترخیص ماشین آلات انتخاب کردن روش حمل و نقل است. روش های بسیاری وجود دارد که شما می توانید با توجه به بودجه و نوع کالا های وارداتی خود یکی از روش های زمینی، هوایی، دریایی  را  برای وارد کردن کالاهای خود انتخاب کنید.

برای آشنایی بیشتر با نوع حمل و نقل ها مانند روش حمل و نقل دریایی می توانید مقاله حمل بار دریایی از چین به ایران را مطالعه نماید و اطلاعات مفیدی را به دست بیاوردید.

 

تعیین نرخ گمرکی

 

مرحله بعدی برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی تعیین نرخ گمرکی است که این نرخ توسط سازمان گمرک مشخص می شود و به ترخیص کار اعلام می گردد.

 

پرداخت کردن مالیات

 

بعد از مشخص کردن نرخ گمرکی، عوارض و مالیات کالاها باید پرداخت شود تا ترخیص کار بتواند مراحل بعدی ترخیص کالا را به راحتی انجام دهد.

 

تحویل مستندات

 

بعد از انجام دادن مراحل ذکر شده نوبت به تحویل مستندات می رسد که در این جا شما باید مستنداتی را که به واردات این ماشین آلات مرتبط است به گمرک تحویل دهید.

 

تحویل گرفتن ماشین آلات

 

آخرین مرحله ی که شما  باید برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی انجام دهید تحویل گرفتن این ماشین آلات می باشد که در صورتی که هر یک از موارد ذکر شده را نتوانید به خوبی انجام دهید نمی توانید ماشین آلات خود را تحویل بگیرید.

 

نکات مهم برای ترخیص راحت تر ماشین آلات بسته بندی لبنی

 

  • بهتر است بدانید که آشنایی با قوانین و مقررات ترخیص کالا بسیار اهمیت دارد و در صورتی که آشنایی کامل با این مراحل نداشته باشید ممکن است باعث شود که شما مجبور به پرداخت هزینه های بسیاری زیادی شوید.
  • پرداخت کردن عوارض و مالیات باید به موقع انجام شود تا شما دچار مشکل نشوید.
  • شما باید قوانین و مقررات گمرکی را به خوبی رعایت نکنید چنانچه این قوانین به خوبی رعایت نشود ممکن است کالاهای شما توسط گمرک ضبط شود و از ورود آن ها به ایران جلوگیری شود.
  • برای آسان تر شدن مراحل ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی بهتر است از یک شرکت بازرگانی کمک بگیرید.
  • یکی از اصلی ترین مواردی که شما باید به آن توجه کنید رعایت کردن قوانین و مقررات کشورها است.
  • اطلاعات کامل و دقیق درباره کشور مبدا، نوع کالا و روش حمل و نقل برای ترخیص کردن کالاها بسیار مهم و حیاتی می باشد.

جمع بندی

 

یکی از مراحل بسیار مهم در تولید و بسته بندی محصولات لبنی ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی است. که با رعایت قوانین و مقررات می توانید مراحل را به راحتی پشت سر بگذارید و ماشین آلات را به کارخانه های خود منتقل کنید.

این ماشین آلات بسته بندی امروزه بسیار پر کاربرد هستند و به حفظ امنیت و کیفیت محصولات لبنی بسیار کمک می کنند. کمک گرفتن از شرکت های بازرگانی مانند شرکت پرشین تجارت دوان می تواند به سریع تر انجام شدن مراحل ترخیص بسیار کمک کند. شرکت پرشین تجارت دوان دارای سابقه بسیار عالی در زمینه واردات و ترخیص است و ترخیص کاران بسیار حرفه ای دارد و می توانند به راحتی ماشین آلات شما را وارد کشور نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا