ترخیص رله فن از گمرک

یکی از خدمات تیم پرشین تجارت دوان ترخیص رله فن از گمرک با بهترین تعرفه است.  ترخیص به موقع و در سریع ترین زمان یکی از دغدغه های بسیار مهم  تجار است. همانطور که می دانید رله فن یکی از لوازم یدکی های خودرو است که آن را از کشورهای فرانسه، آلمان، استرالیا وارد کشور می کنند. برای واردات و ترخیص رله فن از گمرک مانند دیگر کالاهای وارداتی به یک سری مجوزها نیاز است که باید آن ها را از سازمان های مربوطه دریافت کنید.

لازم به ذکر است در صورتی که قوانین و مقررات در گمرک به خوبی رعایت نشود ترخیص رله فن شما با مشکل روبرو می شوید. گمرک یک محل  برای کنترل ورود و خروج کالاها از مرز است  کالاهای که به کشور وارد می شوند و یا از آن خارج می شوند باید از مرزهای گمرک عبور کنند و تشریفات گمرکی را پشت سر بگذارند در صورتی که تشریفات گمرکی انجام نشود کالاهای شما قاچاق محسوب می شوند.

ترخیص رله فن از گمرک

مراحل ترخیص رله فن از گمرک

 

همانطور که می دانید ترخیص رله فن از گمرک یکی از مراحل بسیار سخت و مهم در صادرات و واردات است که ملزم به رعایت یک سری قوانین و مقررات و دریافت مجوزهای لازم است. در صورتی که قوانین و مقررات را به خوبی رعایت کنید و مجوزهای لازم را دریافت نماید می توانید به راحتی و بدون وجود مشکل رله فن خود را از گمرک ترخیص کنید.

ولی در صورتی که یکی از قوانین و مقررات رعایت نشود ممکن است باعث شود که شما یک سری هزینه های اضافی پرداخت نماید و یا کالاهای شما قاچاق محسوب شوند. در ادامه برخی از مراحل ترخیص رله فن از گمرک را برای شما توضیح می دهیم.

 

ثبت اظهارنامه

 

اولین مرحله برای ترخیص رله فن از گمرک ثبت اطلاعات و تکمیل اظهارنامه واردات است که باید در سامانه گمرکی ثبت شود و تمامی مدارک مورد نیاز اعم از کپی کارت ملی بازرگانی، بیمه نامه گمرکی، گواهی مبدا، مجوزهای لازم و …. را به صورت آنلاین در سیستم ثبت کنید.

 

احراز هویت و یا دریافت کوتاژ

 

بعد از بررسی تمامی مدارک و اسناد باید احراز هویت انجام شود. دایره ای احراز هویت بعد از تایید شدن هویت صاحب بار کوتاژ را ثبت می نماید که بعد از ثبت شدن اظهارنامه شما مهر می شود.

 

کنترل و ارزیابی کالاها

 

در این مرحله با توجه به مدارک ارائه شده کالاهای شما مورد بررسی قرار می گیرند و در صورتی که مشکلی در این قسمت نباشد ارزش کالاها ارزیابی می شود.

 

اخذ مجوز

 

برای ترخیص کالاها یک سری مجوزها نیاز است که در این مرحله شما باید مجوزها را از سازمان های مربوطه دریافت کنید.

 

پرداخت و دریافت از انبار

 

اگر تمامی مراحل گفته شده در بالا را به درستی انجام دهید در این جا شما باید هزینه های را برای ترخیص کالا بپردازید که این هزینه ها توسط اداره گمرک برآورد می شود که شما باید آن ها را پرداخت کنید.

 

خروج کالا

 

آخرین مرحله ترخیص کالا خروج آن از گمرک است که شما باید فیش انبار را دریافت کنید  و آن را به انبار دار تحویل دهید تا بعد از آن بتوانید کالاها را از انبار خارج کنید.

 

مجوزهای لازم برای ترخیص رله فن

 

از مهم ترین مراحل ترخیص رله فن از گمرک می توان به اخذ مجوزهای لازم برای ترخیص کالا اشاره کرد که باید حتما این مجوزها را از سازمان های مربوطه دریافت کنید. که برای این که بدانید که مجوزها را از چه سازمان های باید دریافت کنید باید از یک ترخیص کار ماهر مشورت بگیرید تا در زمان ترخیص رله فن از گمرک دچار مشکل نشوید و با یک هزینه بسیار پایین کالاهای خود را ترخیص نماید.

ترخیص کالا شاید در زبان ساده باشد ولی دارای مراحل سخت و پیچیده ای است که برای انجام مراحل آن نیاز به سابقه و مهارت دارید فرد ترخیص کار با تخصص و مهارت خود می تواند کالاهای وارداتی را با تمام پیچیدگی ها به راحتی ترخیص نماید. ترخیص کار با تمامی مراحل و مجوزهای مورد نیاز آشنایی دارد و در زمان کوتاهی می تواند مجوزها را دریافت کند و در مدت زمان کوتاهی کالاهای وارداتی را از گمرک ترخیص کند.

 

تعرفه گمرکی برای ترخیص رله فن از گمرک

 

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص رله فن خودروهای سنگین 85364190 است.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص رله فن خودروهای سبک  853654190 می باشد.

شرکت پرشین تجارت دوان

 

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مراحل واردات کالا ترخیص آن از گمرک است که نیازمند تجربه و مهارت می باشد. شرکت پرشین تجارت دوان با دارا بودن سابقه و تجربه بالا در زمینه ترخیص کالاهای مختلف می تواند به شما در روند ترخیص رله فن از گمرک کمک زیادی نماید تا یک تجارت پر سود و کم هزینه داشته باشید و به مشکلی برنخورید.

با توجه به تغییر بخشنامه ها و دیگر دلایل مختلف برای ترخیص رله فن از گمرک شما به یک فرد بسیار متخصص نیاز دارید تا کالاهای وارداتی خود را از گمرک ترخیص نماید از این رو ترخیص کاران حرفه ای تیم پرشین تجارت می توانند در کمترین زمان کالاهای شما را ترخیص نمایند. برای آشنایی بیشتر با مراحل ترخیص کالا به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله ترخیص کالا از ثبت سفارش تا تحویل درب انبار را مطالعه نماید تا اطلاعات کافی در زمینه ترخیص کالا به دست بیاورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا