واردات گلگیر خودرو

واردات گلگیر خودرو از کشور های مختلفی انجام می شود و بنا به خواسته مشتری و نیاز او این امر صورت می پذیرد ، اگر به طور منظم در جاده رانندگی می کنید، احتمالاً مشکلاتی را با گل و لای تجربه خواهید کرد در این شرایط شما نیاز دارید که در وسیله نقلیه خود های گلگیر نصب کنید. گلگیر لوازم ضروری وسایل نقلیه است. گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان آمادگی پاسخگویی به سوالات شما تجار محترم در زمینه واردات و  ترخیص انواع قطعات یدکی  از جمله ترخیص گلگیر خودرو از گمرک می باشد.

ترخیص گلگیر خودرو

 

واردات گلگیر خودرو از گمرک

 

گلگیر ها سرمایه گذاری عالی برای هر خودرویی هستند. این یک لوازم جانبی ارزان قیمت است که در آینده در هزینه و زمان شما صرفه جویی می کند. در عین حال که سواری شما را در شرایط خوبی نگه می دارد، تعمیر و نگهداری بدون دردسر را فراهم می کند.

می تواند شرایط آب و هوایی مختلف را تحمل کند، ممکن است برفی، بارانی یا خشک باشد. ذراتی که در تماس با قسمت بیرونی و حتی قسمت زیرین قرار می گیرند می توانند باعث ایجاد لکه، لکه و تراشه روی رنگ خودرو شوند.  همچنین می تواند رنگ را خراب کرده و باعث زنگ زدگی سایر قطعات فلزی خودرو شما شود. گلگیر برای محافظت از قاب ماشین شما در برابر خوردگی ساخته شده اند. برخی از مردم فکر می کنند که استفاده از گلگیر ضروری نیست.

 

import-export

لزوم داشتن گلگیر خودرو

 

هر راننده با تجربه ای به شما می گوید که رانندگی در باران بدون گل و لای ممکن است خطرناک باشد به خصوص در سفرهای طولانی ، اول از همه باید بدانید که بدون  گلگیر ، همه خاک و سنگ ها مستقیماً به ماشین پست سری شما اثابت می  کند و این می تواند مشکلات جدی در جاده ایجاد کند. واضح‌ترین دلیل برای نصب گل‌گیرها این است که از پرواز اسلحه و آب در سرتاسر شما جلوگیری می‌کنند و شما را خشک‌تر، گرم‌تر و راحت‌تر از آنچه در غیر این صورت هستید نگه می‌دارند.

مزایای بی شماری وجود دارد که می توانید از این لوازم جانبی ساده به خصوص برای کسانی که در مناطقی با آب و هوای بارانی یا برفی زندگی می کنند، دریافت کنید. همچنین برای افرادی که اغلب در مناطق شنی یا جاده های شنی رانندگی می کنند توصیه می شود. گلگیر طوری طراحی شده اند که به عنوان مانعی بین لاستیک ها و چاه چرخ عمل کنند.

ثبت_سفارش_قطعات_یدکی

کاربرد گلگیر در خودرو

 

گلگیر ها به عنوان محافظ گل یا محافظ پاشش نیز نامیده می شوند. این در بسیاری از اصطلاحات نامیده می شود، اما هدف آن کمک به محافظت از وسیله نقلیه در برابر زباله ها و شرایط مختلف جاده ای است که ممکن است با آن مواجه شوید.

این امر به ویژه زمانی ضروری است که لاستیک های شما دائماً با گل، خاک، سنگ، نمک، آب و سایر عناصر موجود در جاده در تماس باشند.

رانندگی در گل و لای ، بارانی ، برفی ، آبی یا خاکی بدون گلگیر می تواند به راحتی به خودروی شما آسیب برساند یا برای دیگر رانندگان پشت سر شما دردسر ایجاد کند.

به عنوان یک وسیله جانبی خودرو، به جلوگیری از ورود گرد و خاک و کثیفی به بخش های حساس تر خودرو، به خصوص زیر خودرو که به شدت مستعد خوردگی و زنگ زدگی از عناصر محیطی است، کمک می کند.

گلگیر بخشی ضروری برای خودرو شما است و در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما می‌شوند. آنها می توانند در برابر آسیب های مختلف مقاومت کنند و از خودرو شما به نحو احسن مقاومت کنند ،  البته برای افرادی که در دائما در شرایط سخت در حال رانندگی هستند .

 

انواع گلگیر خودرو

 

گلگیر را می توان به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد : انواع قالبی (سفت) و انواع انعطاف پذیر(تخت) ، نوع قالبی می تواند ظاهر تمیزتری داشته باشد، اما در هنگام سرما شکننده است و هنگام عبور از موانع بزرگ تر مانند برف های یخ زده یا سنگ های پارکینگ به راحتی آسیب می بیند. انواع انعطاف پذیر معمولا پوشش و محافظت بیشتری ایجاد می کنند.

 

انواع مختلفی از گلگیر در بازار موجود است که عبارتند از :

No Drill Mud Flaps

 

No Drill Mud Flaps  از مواد ترموپلاستیک ساخته شده‌اند و هنگام نصب آن‌ها بر روی خودرو به فناوری فیت دیجیتال متکی هستند. فن آوری فیت دیجیتال و سیستم بست سریع چرخش این امکان را برای شما فراهم می کند تا زمانی که لاستیک در خودرو است، آنها را نصب کنید. اکثر آنها به رنگ مشکی هستند اما به راحتی می توان آنها را مطابق با سبک خود سفارشی کرد.

 

Husky Custom Molded Mud Flaps

 

Husky Custom Molded Mud Flaps در یک جفت به رنگ مشکی برای هر دو چرخ‌های عقب جلوی ماشین شما عرضه می‌شوند. هر بسته بندی دارای یک جفت فلپ ترموپلاستیک و سخت افزار نصب برای نصب آسان روی ماشین شما می باشد.

 

Universal Splash Guard Mud Flap

 

Universal Splash Guard Mud Flap در هر وسیله نقلیه در صورت لزوم ، روی هر دو چرخ عقب و جلو قرار می‌گیرند. هر جفت فلپ 19 اینچی از مواد ترموپلاستیک ساخته شده است که همراه با ابزار نصب موجود در بسته بندی است.

 

Lund 930 Series Single Wheel Mud Flap

 

سری Lund 930 دارای مجموعه ای شیک از گلگیر های ساخته شده از آلومینیوم با روکش Brite anodized است که به چرخ های شما روکشی براق می بخشد. هر بسته بندی شامل یک جفت  گلگیر است که برای نصب آسان در خانه به همراه ابزار نصب می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا