واردات_ماشین_آلات_کاشی

واردات ماشین آلات سرامیک و کاشی

واردات ماشین آلات سرامیک و کاشی با توجه به تجربه کارشناسان مجرب گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، امری ساده است. سرامیک و کاشی از مواد غیر فلزی تولید می گردد و پس از اینکه مواد اولیه آن به صورت سرامیک و کاشی فرم داده می شود، در آتش پخته شده و به صورت کاشی و سرامیک سخت می شود.

 

واردات_ماشین_آلات_کاشی

 

 

واردات ماشین آلات سرامیک و کاشی

در کارخانجات تولید سرامیک و کاشی اغلب ماشین آلاتی که در خط تولید استفاده می شود، وارداتی هستند و ساخت دیگر کشورها می باشند. طی سال های اخیر تولید کنندگان داخلی توانسته اند برخی از ماشین آلات مورد نیاز در خط تولید سرامیک و کاشی را تولید و استفاده کنند، اما همچنان بخش بزرگی از نیاز داخلی از طریق واردات این ماشین آلات از دیگر کشورها تامین می گردد.

بیشترین واردات ماشین آلات خط تولید سرامیک و کاشی به کشورمان، از کشورهای چین، کره، تایوان، فنلاند، فرانسه و … انجام می شود. برای واردات ماشین آلات مربوط به خط تولید سرامیک و کاشی و البته مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصولات، فرد وارد کننده باید اقدام به دریافت مجوز های لازم نماید.

واردات و ترخیص ماشین آلات مورد نیاز در خط تولید سرامیک و کاشی، امری تخصصی می باشد که بهتر است بازرگانان برای انجام هر چه بهتر آن، با یک گروه بازرگانی فعال در زمینه واردات و ترخیص کالا همکاری کنند و تمامی مراحل را بر عهده یک ترخیص کار مجرب بگذارند.

لازم به ذکر است که ممکن است هر ساله قوانین و مقررات گمرک در جهت ترخیص ماشین آلات خط تولید سرامیک و کاشی با تغییراتی همراه باشید. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با قوانین واردات و ترخیص کالا با مشاوران گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر

واردات لیفتراک

 

خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه واردات و ترخیص کالا فعال است. همانگونه که اطلاع دارید برای فعالیت در زمینه واردات و همینطور ترخیص کالا از گمرک، وارد کننده باید از تمامی قوانین مربوط به واردات و ترخیص کالا اطلاع داشته باشد.

اطلاع داشتن از قوانین و مقررات گمرک که هر ساله نیز دستخوش تغییر است، باعث می شود وارد کننده بدون صرف زمان و هزینه اضافی، کالای مورد نظر خود را از گمرک ترخیص کند. در این راستا گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با به کار گیری تخصص ترخیصکاران مجرب، برخی خدمات را در زمینه واردات و ترخیص ماشین آلات خط تولید سرامیک و کاشی به شرح موارد زیر ارائه می دهد:

  • واردات و ترخیص انواع دستگاه های خط تولید کاشی و سرامیک
  •  ترخیص دستگاه سنگ شکن
  • واردات  دستگاه باکسفیدر
  • ترخیص بالمیل دوغاب و لعاب
  • واردات اسپری درایر
  • ترخیص دستگاه پرس
  • واردات و ترخیص کوره های رولری و تونلی
  •  ترخیص دستگاه های خط لعاب و دکور زنی
  • واردات دستگاه درجه بندی
  • واردات و ترخیص مواد اولیه و پودر های مورد استفاده در خط تولید سرامیک و کاشی
  • و …

 

تعرفه گمرکی ماشین آلات خطوط تولید سرامیک و کاشی

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص ماشین آلات خط تولید سرامیک و کاشی از گمرکات سراسر کشور لازم می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص ماشین آلات برای کار کردن روی سرامیک : کد 8464
  •  تعرفه گمرکی ترخیص ماشین آلات غربالگری سرامیک و کاشی : کد 8474

 

ارتباط با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

همانطور که اشاره کردیم به دلیل نبود تولید کنندگان فعال در زمینه تولید ماشین آلات خط تولید سرامیک و کاشی، واردات این کالا و دستگاه ها می تواند سود خوبی را برای وارد کننده به همراه داشته باشد، البته در صورتی که وارد کننده بتواند در این زمینه به خوبی عمل کند.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با برخورداری از کادری مجرب آمادگی پاسخگویی به سوالات شما تجار و وارد کنندگان محترم را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون واردات و ترخیص ماشین آلات خط تولید سرامیک و کاشی با شماره های 02142326 و همچنین واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل فرمائید و از مشاوره رایگان بهره مند گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا