ترخیص ماشین آلات cnc از گمرک

در صورتی که قصد ترخیص ماشین آلات CNC از گمرک را دارید بهترین راه این است که مراحل ترخیص را به شرکت های بازرگانی بسپارید تا آن ها با استفاده از دانش و تجربه خود در کمترین زمان ماشین آلات شما را صحیح و سالم تحویل شما دهند. آیا می دانید ترخیص ماشین آلات CNC از گمرک نیازمند تجربه و مهارت است؟

ترخیص-ماشین-آلات-Cnc

ترخیص ماشین آلات CNC از گمرک

 

قبل از وجود تحریم ها ماشین آلات CNC را از کشورهای اروپایی وارد می کردند ولی امروزه به دلیل وجود تحریم ها این ماشین ها از کشورهای مانند چین و ترکیه وارد کشور می شوند.

برای ترخیص ماشین آلات CNC از گمرک ترخیص کننده باید دارای مهارت و تجربه کافی برای ترخیص باشد و کار ترخیص را در کمترین زمان انجام دهد.

واردات ماشین آلات CNC همانگونه که دارای سود زیادی است اگر به درستی ترخیص نشوند ممکن است باعث به وجود آمدن ضرر مالی زیادی شود. پس بهتر است برای ترخیص این کالاها از شرکت های بازرگانی کمک بگیرید.

 

ماشین آلات  CNC

 

این ماشین آلات دارای کاربرد های زیادی هستند و از آن ها برای بیشتر کارهای چوبی استفاده می شود برخی از این ماشین ها شامل:

 

دستگاه برش چوب

 

دستگاه برش دارای انواع مختلفی است و از آن در صنعت زیاد استفاده می شود. افرادی که این دستگاه ه را خریداری می کنند و آن ها را وارد کشور می کنند این دستگاه ها را با توجه به تکنولوژی های روز دنیا خریداری می کنند. این دستگاه ها مانند دیگر کالا ها و محصولات و… دارای یک سری شرایط و ضوابط می باشند.

 

ماشین آلات برش ام دی اف

 

ماشین آلات برش ام دی اف یکی از دستگاه های بسیار پر کاربرد در کارگاه های تولید مبل و ام دی اف می باشد. پس برای خرید کردن آن باید دارای تجربه و مهارت باشید تا بتوانید یک دستگاه باکیفیت را خریداری کنید.

 

دستگاه برش پی وی سی

 

یکی دیگر از ماشین آلات CNC دستگاه برش پی وی سی است و برای ساخت و تولید ماشین آلات و پنجره های پی وی سی از آن استفاده می کنند. این دستگاه ها دارای یک سری مدارک و شرایط است که ترخیص کار باید با آن آشنا باشد تا بتواند به راحتی و بدون وجود مشکلی آن را از گمرک ترخیص نماید.

 

دستگاه حکاکی روی چوب

 

این دستگاه ها را بیشتر از کشورهای ترکیه و چین به ایران وارد می کنند و از سری دستگاه های است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود.

 

ماشین لبه چسبان

 

دستگاه لبه چسبان یکی دیگر از دستگاه های است که از آن در صنایع چوب و ام دی اف استفاده می کنند. این دستگاه برای چسباندن نوار PVC و قطعه های خام  ام دی اف بسیار کاربردی است. بهتر است  برای ترخیص این ماشین آلات از یک ترخیص کار حرفه ای کمک بگیرید.

 

ماشین اره بر فارسی

 

دستگاه اره بر یکی از دستگاه های است که در کارگاه های نجاری از آن استفاده می شود. این محصول دارای تنوع بسیار زیادی است و افراد وارد کننده بر اساس نیاز خود این دستگاه ها را انتخاب می کنند و آن ها را خریداری می نمایند.

 

هزینه ترخیص ماشین آلات CNC از گمرک

 

معمولا تعرفه ای که برای ترخیص این ماشین آلات استفاده می شود با توجه به برند، وزن، نوع دستگاه و هزینه انبارداری مشخص می شود. همچنین باید بدانید که هزینه ترخیص هر دستگاه با دیگری متفاوت می باشد و به طور دقیق نمی توان یک تعرفه مشخص برای آن ها در نظر گرفت.

در صورتی که بخواهید کالاهای خود را ترخیص کنید بهترین کار این است که این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. شرکت پرشین تجارت دوان یکی از شرکت های بازرگانی است که می تواند کارهای ترخیص شما را در کمترین زمان انجام دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ترخیص و یا دریافت تعرفه ها و … می توانید با کارشناسان شرکت پرشین تجارت تماس بگیرید و راهنمایی های مورد نیاز را دریافت نماید.

 

گمرک چیست و چگونه جایی است؟

 

گمرک یک سازمان دولتی می باشد که واردات و ترخیص کالا به داخل کشور و بیرون کشور را تنظیم می نماید. این سازمان ها یک وظیفه مهم دیگر دارند که آن هم گرفتن عوارض از کالاهای وارداتی است.

ماموران این سازمان ها از ورود کالاهای غیرقانونی به کشور جلوگیری می کنند و از کالاهایی که مشمول هزینه می باشند عوارض و مالیات دریافت می نمایند. معمولا قوانین ترخیص برای هر کشور متفاوت است و باید براساس این قوانین کارهای ترخیص انجام شود.

در کمرگ کالا ها برای ترخیص به سه گروه تقسیم می شوند که این سه گروه شامل:

  • کالاهای مجاز
  • کالا ممنوعه
  • مشروط

می باشند. که کالاهای مجاز به صورت قانونی ترخیص می شوند و مانعی برای واردات آن ها به کشور وجود ندارد.

کالاهای مشروط معمولا با رعایت یک سری قوانین به کشور وارد می شوند.

کالاهای ممنوعه نیز کالاهایی هستند که ورود آن ها به کشور ممنوع است. در هر کشور یک لیست از کالاهای ممنوعه وجود دارد که ورود آن ها به کشور ممنوع است. این محصولات برای کشور ایران شامل: مایعات اشتعال زا، مشروبات الکلی و… است.

 

انواع گمرک برای ترخیص ماشین آلات CNC

 

گمرک های مختلفی در ایران وجود دارند که شما می توانید یکی از آن ها را برای ترخیص کالاهای خود استفاده نماید.

گمرک بندر عباس

 

یکی از این گمرک ها گمرک بندر عباس است که بیشتر ماشین آلات برقی را از آن جا ترخیص می کنند. این گمرک دارای پیشرفته ترین امکانات است و از موقعیت جغرافیایی در بهترین مکان برخوردار است به این علت باعث توجه بسیاری از بازرگانان شده است.

 

گمرک خرمشهر

 

گمرک خرمشهر یکی دیگر از گمرک های است که شما می توانید کالاهای خود را آن جا ترخیص نماید. در این گمرک کارشناس به بررسی و بازبینی اوراق و بازدید فنی کالا می پردازد و در صورتی که همه مدارک کامل باشد  پروانه سبز گمرکی و جواز بارگیری را صادر می کند و شما می توانید ماشین آلات خود را ترخیص کنید.

 

گمرک بوشهر

 

این گمرک دارای قدمت بسیار دیرینه است و یکی بنادر قدیمی تجاری کشور به حساب می آید. این گمرک هم مانند دیگر گمرک ها دارای یک سری مراحل برای ترخیص است که باید آن ها را به خوبی انجام دهید تا بتوانید کالاهای خود را ترخیص نماید.

 

چقدر زمان می برد تا ترخیص ماشین آلات CNC  شما انجام شود؟

 

معمولا مراحل ترخیص ماشین آلات و یا هر کالای دیگری با توجه به نوع آن ممکن است چند ساعت و یا چند دقیقه باشد پس نمی توان یک زمان معین برای ترخیص ماشین آلات CNC از گمرک در نظر گرفت. عواملی که در ترخیص کالا دخالت دارند شامل: تعداد کالاها، نوع کالا،کشور مبدا و مقصد و… هستند.

اگر برای ترخیص مشکلی وجود داشته باشد ممکن است مدت زمان ترخیص روزها و یا هفته ها طول بکشد. معمولا اگر کالای واردتی دارای مشکل باشد گمرک با گیرنده آن کالا تماس می گیرد و از آن ها می خواهد که برای برطرف کرد مشکل به گمرک مراجعه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا