ترخیص لوله فولادی بدون درز

واردات و ترخیص لوله‌های فولادی بدون درز به کشور، از کشورهای کره جنوبی، چین، امارات و … انجام می‌شود. واردکنندگان لوله‌های فولادی بدون درز، باید برای وارد کردن این کالا به بازار ایران، اقدام به ترخیص آن از گمرک نمایند. یکی از مهم‌ترین مراحل واردات لوله فولادی بدون درز به کشور، فرآیند ترخیص این محصول از گمرگ می‌باشد. ترخیص لوله فولادی بدون درز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه، با دریافت خدمات از یک ترخیص‌کار باتجربه در این زمینه ممکن است. در ادامه این مقاله از وبسایت پرشین تجارت دوان ما را همراهی کنید تا با جزئیات بیشتری از ترخیص لوله فولادی بدون درز آشنا شویم.

ترخیص-لوله-فولادی-بدون-درز
ترخیص-لوله-فولادی-بدون-درز

ترخیص لوله فولادی بدون درز

 

واردات و ترخیص لوله‌های فولادی بدون درز از گمرک، پروسه‌ای طولانی و در عین حال پیچیده است. به عبارتی دیگر در صورتی که افراد در این زمینه دانش و تجربه کافی نداشته باشند، نمی‌توانند لوله‌های فولادی مانیسمان وارداتی خود را از گمرکات جمهوری اسلامی ایران خارج کنند.

واردکنندگان باید در زمان محدودی که کالا در گمرک است، اقدامات مختلفی شامل تحویل و ارائه مجوزهای مرتبط با تولید و صادرات کالا و سلامت محصول را به گمرک را انجام دهند. در صورتی که افراد در این زمینه تجربه بالایی نداشته باشند، باید برای تسریع روند ترخیص کالا، با شرکت‌های بازرگانی همکاری کنند.

banner

برای ترخیص لوله فولادی بدون درز باید به کدام گمرگ مراجعه کنیم؟

 

معمولا لوله‌های فولادی بدون درز پس از ارسال از طریق کشور وارد کننده، به گمرکات مختلفی در ایران می‌رسند. در ادامه به مهم‌ترین گمرکاتی که برای ترخیص لوله‌های فولادی بدون درز باید به آن‌ها مراجعه کرد، اشاره کرده‌ایم.

 

گمرک شهید رجائی بندرعباس

 

از مهم‌ترین گمرکات برای ترخیص لوله فولادی بدون درز، گمرک شهید رجائی بندرعباس است. از طریق این گمرک، کالای ورودی به استان هرمزگان و بندرعباس می‌رسد. گمرک شهید رجائی از طریق دریا و از طریق جاده با کشورهای همسایه در ارتباط می‌باشد.

 

گمرک‌های تهران

 

تهران به عنوان مرکز تجاری و اقتصادی کشورمان، دربردارنده گمرک‌های متعددی می‌باشد. در بسیاری از موارد محموله وارداتی شامل لوله‌های فولادی بدون درز، از طریق گمرک‌های تهران وارد کشورمان می‌شود.

 

منطقه ویژه بوشهر 1

 

منطقه بوشهر به عنوان یکی از مناطق ویژه تجاری و گمرکی در کشور ایران به شمار می‌رود. در بسیاری از موارد لوله‌های فولادی بدون درز، از طریق این گمرک وارد کشورمان می‌گردد.

 

گمرک بازرگان

 

یکی از مهم‌ترین گمرکات در کشورمان، گمرک بازرگان است. در صورتی که لوله‌های فولادی بدون درز از طریق این گمرک وارد ایران شوند، بازرگانان باید برای ترخیص لوله فولادی بدون درز از طریق این گمرک اقدام کنند.

 

بندر امام خمینی (ره)

 

بندر امام خمینی به عنوان یکی از درگاه‌های دریایی اصلی کشورمان به شمار می‌رود که ترخیص لوله فولادی بدون درز از طریق این بندر نیز صورت می‌گیرد.

اگر علاقه‌مند هستید در زمینه واردات و ترخیص میلگرد نسوز فعالیت کنید، می‌توانید برای آشنایی با جزئیات فعالیت در این زمینه، مقاله ” واردات و ترخیص میلگرد نسوز” را مطالعه کنید.

 

کد تعرفه گمرکی مورد نیاز برای ترخیص لوله فولادی بدون درز

 

در طی فرآیند واردات و صادرات کالا، از یک کد تحت عنوان کد تعرفه (HS CODE) استفاده می‌شود. کد تعرفه گمرکی به صورت سالانه و از سوی دولت منتشر می‌گردد. این کد در کتاب مقررات صادرات و واردات درج می‌شود. حقوق ورودی هر یک از کالاها از جمله لوله‌های فولادی بدون درز، بر اساس کد تعرفه گمرکی تعیین می‌گردد.

در زمینه کد تعرفه گمرکی مورد نیاز برای ترخیص لوله فولادی بدون درز، باید اشاره کنیم که کد تعرفه مرتبط با این دسته از لوله‌ها تحت عنوان 7306 بیان می‌شود.

 

خدمات پرشین تجارت دوان در حوزه ترخیص لوله فولادی بدون درز

 

مجموعه پرشین تجارت دوان از سابقه بالایی در زمینه ترخیص لوله فولادی بدون درز برخوردار است. با ما تکیه بر تخصص و تجربه ترخیص‌کاران مجموعه، این اطمینان را به شما می‌دهیم که کالای وارداتی شما را در کم‌ترین زمان ممکن از گمرک ترخیص می‌کنیم.

در طی فرآیند واردات و ترخیص لوله فولادی بدون درز، ما در کنار شما هستیم و می‌توانید سوالات خود را از طریق واتساپ از کارشناسان مجموعه بپرسید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که عدم برخورداری از تجربه کافی در زمینه ترخیص لوله فولادی بدون درز، می‌تواند شما را با مشکلات متعددی مواجه کند. بنابراین سعی کنید برای آزاد سازی و خروج محصولاتتان از گمرک، حتما از مجموعه‌های معتبر در این زمینه مشاوره و خدمات دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا