ترخیص دستگاه پرس از گمرک

ترخیص دستگاه پرس یکی از خدمات تیم پرشین تجارت دوان است که شما می توانید انجام این مراحل را به تیم حرفه ای ما بسپارید. واردات دستگاه پرس برک بیشتر از کشورهای اروپایی مانند: آلمان، فراسنه، چین و کره و… انجام می شود. برای تجارت و بازرگانی این کالا باید به بخشنامه صادر شده مراجعه کنید و تمامی مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص را از سازمان ها و ارگان ها دریافت کنید. در صورتی که قوانین و مقررات گمرک را به درستی رعایت نکنید ترخیص کالای شما با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

یکی از مراحلی  که برای ترخیص کالا برای تاجران اهمیت زیادی دارا است ارزش گذاری کالا ها است که در گمرک انجام می شود. در بیشتر دفاتر گمرکی کالای موجود به صورت متفاوتی ارزش گذاری می شود و این کار تسلط ترخیص کار گمرک و سابقه تاجران است که می تواند ارزش کالا را به صورت واقعی اعلام کند.

همانطور که می دانید دستگاه پرس یکی از دستگاه های است که نقش اساسی در تولید قطعات دارد. این دستگاه فشار را روی جسم خاص به وجود آورده  و آن را متراکم و شکل می دهد. دستگاه پرس در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

به این دلیل در چند سال گذشته تجارت آن بسیار پر سود بوده است.گمرک برای ترخیص این دستگاه دارای قوانین سختی است و برای این که مراحل را به آسانی پشت سر بگذارید بهتر است از شرکت های بازرگانی مانند تیم پرشین تجارت دوان کمک بگیرید.

ترخیص دستگاه پرس
ترخیص دستگاه پرس

مراحل ترخیص دستگاه پرس خم برک چگونه است؟

 

دستگاه های وارد شده به گمرک باید تمامی قوانین و ضوابط سازمان را به درستی رعایت کنند و مراحل ترخیص دستگاه پرس را به درستی انجام دهند. برخی از این مراحل شامل:

 

دریافت کارت بازرگانی

 

یکی از اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا داشتن کارت بازرگانی است که توسط سازمان گمرک برای بازرگانان و تجار صادر می شود. این کارت نشانه این است که تمامی فعالیت های تجاری شما از طرف مراجع قانونی پذیرفته شده است.

 

ارائه اظهارنامه گمرکی

 

در این مرحله یک سری مدارک از تجار می خواهند که این مدارک شامل:

  • بیمه کردن کالا
  • اصل پرفرما
  • اخذ مجوز ثبت سفارش بازرگانی
  • تکمیل اسناد بابت انتقالات از شرکت های حمل و نقل بین المللی
  • لیست و تعداد کامل محموله
  • تشکیل پرونده برای تخصیص ارز و حواله بانکی
  • تنظیم پیش نویس دور اظهاری

دریافت مجوزهای لازم برای ترخیص دستگاه پرس

 

همانطور که می دانید مراحل ترخیص کالا دارای سختی ها و پیچیدگی های زیادی است و به این دلیل برای انجام مراحل نیاز به راهنمای و همکاری یک شخص با تجربه مانند ترخیص کار دارید.

برای ترخیص دستگاه پرس خم برک از گمرک نیاز است که شما یک سری مجوزها را از سازمان ها و ارگان های مربوطه دریافت کنید. همانطور که می دانید لازمه ترخیص دستگاه پرس ارائه مجوزهای لازم به گمرک می  باشد. یکی از مجوز های لازم برای ترخیص مجوز تحیصص ارز و مجوز صنعت و معدن  و مجوز فنی از کمیسیون ماده 1 سازمان توسعه تجارت برای ترخیص کالا های مستعمل است.

 

کنترل گمرکی

 

این مرحله یکی از حساس ترین مراحل ترخیص کالا است بعد از ارائه مدارک و مجوزهای لازم به گمرک تمامی اظهارات توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد و برگه ترخیص صادر می شود. کنترل گمرکی به صورت موارد زیر است:

  • تطابق محموله توسط بازرس با مدارک ارائه شده
  • بررسی اسناد مورد نیاز توسط کارشناس سرویس گمرک

 

بارگیری و خروج کالاها

 

بعد از انجام مراحل ذکر شده تجار باید برای تکمیل مراحل به صندوق صدور پروانه مراجعه کند و پروانه خروج کالا را از گمرک دریافت نماید تا بتواند کالاهای خود را بارگیری و ترخیص  کند.

مشاوره تعرفه کالا
مشاوره تعرفه کالا

تعرفه گمرکی برای ترخیص دستگاه پرس چگونه است؟

 

گمرک برای دستگاه های که به گمرک وارد می شوند یک کد تعرفه مشخص کرده  که با توجه به این تعرفه گمرکی واردات آن کالا قانونی است و عدالت در خصوص آن باید اجرا شود.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص دستگاه پرس ردیف 8435 است. کد تعرفه گمرکی برای ترخیص مماشین های پرس فلزات ردیف 8462 می باشد.

 

هزینه ترخیص دستگاه پرس از گمرک چقدر است؟

 

هزینه ترخیص دستگاه پرس برک دارای یک سری هزینه مانند: هزینه بارگیری و تخلیه کالا با احتساب حجم کالا و تعرفه انبارداری و تعرفه آزمایشگاه و هزینه کارشناسی و مالیات و عوارض گمرکی می شود. بهتر است تمامی مراحل ترخیص کالا مانند دستگاه پرس را به شرکت بازرگانی با سابقه بسپارید تا مراحل را به درستی و بدون کم و کاست انجام دهد.

باید بدانید که در صورت آشنا نبودن با مراحل ترخیص کالا ممکن است ترخیص کالای شما با مشکل روبرو شود و نتوانید به راحتی آن ها را ترخیص کنید.

 

جمع بندی

 

شرکت پرشین تجارت دوان یکی از شرکت های است که واردات و ترخیص کالا ها را بدون وجود مشکلی و در کمترین زمان انجام می دهد. این تیم حرفه ای دارای ترخیص کاران بسیار با سابقه و متخصصی است که می توانند تمامی مراحل را در مدت زمان کوتاه بدون وجود مشکلی  انجام دهند. از این رو شما می توانید با مطالعه مقاله مشاوره رایگان ترخیص کالا می توانید پاسخ سوالات خود را به دست بیاورید و با این تیم مشاوره رایگان داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا