ترخیص اویل پمپ موتور کامیون

ترخیص اویل پمپ موتور کامیون از گمرک را می‌توانید پس از پرداخت تعرفه‌های گمرکی و با ارائه مدارک به سازمان گمرک به راحتی به سرانجام رساند. ترخیص سریع اویل پمپ کامیون برای شرکت‌های وارد کننده در درجه اولویت بالایی قرار داشته و معمولا شرایط فعالیت آن‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه مجموعه پرشین تجارت دوان آماده هستند، خدمات متنوعی را در زمینه ترخیص کالا به بازرگان ارائه کنند.

ترخیص اویل موتور خودرو از گمرک

نحوه ترخیص اویل پمپ کامیون از گمرک

 

همواره باید کار واردات و ترخیص لوازم یدکی خودرو را به یک فرد کاربلد و آگاه به قوانین و مقررات گمرکی بسپارید، افراد حرفه‌ای در این زمینه به خوبی نحوه ترخیص اویل پمپ  کامیون از گمرک را می‌دانند و به همین دلیل در اسرع وقت مجوز ترخیص کالای وارداتی شما را با طی کردن مراحل قانونی می‌گیرند. با سپردن کارهای ترخیص کالا از گمرک به یک ترخیص کار حرفه‌ای می‌توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

 

اویل پمپ موتور کامیون چه کاربردی دارد؟

 

اویل پمپ کامیون چه کاربردی دارد؟ پمپ هیدرولیک فرمان کامیون از مهمترین قسمت‌های سیستم پیشرانه خودرو است، کیفیت و استاندارد بودن این قطعه بسیار اهمیت دارد. این قطعه با قرارگیری مناسب در سیستم مکانیکی خودرو امکان کنترل فرمان به بهترین شکل ممکن را برای فرد راننده فراهم می‌کند.

 

شرایط واردات اویل پمپ موتور کامیون

 

یکی از اصلی‌ترین شرایط واردات اویل پمپ کامیون به کشور به بحث کیفیت ساخت، نوع طراحی، برند و کشور سازنده بر می‌گردد که باید مطابق استانداردهای ایران باشد. همچنین وارد کننده باید به نیاز بازار انواع پمپ فرمان کامیون و پمپ روغن کامیون هم دقت کند و واردات این اقلام متناسب با ظرفیت بازار انجام دهد.

 

اسناد مورد نیاز برای ترخیص اویل پمپ موتور کامیون

 

برای واردات و ترخیص اویل پمپ کامیون از گمرک وارد کننده باید برخی اسناد را آماده کرده و به سازمان‌های مربوطه ارائه کند تا مجوز واردات و تخصیص ارز برای کالا صورت گیرد. برای اینکه در مسیر واردات و ترخیص با مشکلی رو به رو نشوید، بهتر این است که از افراد حرفه‌ای در این زمینه مشاوره بگیرید. اسناد مورد نیاز برای ترخیص اویل پمپ کامیون عبارتند از:

  • بارنامه
  • ترخیصیه
  • گواهی مبدا
  • فاکتور
  • بیمه نامه
  • قبض انبار
  • پروفرما
  • ثبت سفارش
  • لیست عدل بندی
  • دریافت گواهی بازرسی

 

چه مجوزهایی برای ترخیص اویل پمپ کامیون از گمرک نیاز است؟

 

چه مجوزهایی برای ترخیص اویل پمپ کامیون از گمرک نیاز است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای ترخیص اویل پمپ از گمرک وارد کننده یا نماینده وظیفه دارد مجموعه‌ای از مجوزها را از مراجع ذیربط همچون وزارت صنعت و سازمان استاندارد کشور دریافت کرده و با ارائه آنها به سازمان گمرک مجوز ترخیص قطعات وارداتی را اخذ کند. مجوزهای لازم  برای ترخیص اویل پمپ از گمرک عبارتند از:

  • مجوز ارزی از دفتر صنایع تجهیزات برقی و الکترونیکی و سپس تخصیص ارز
  • ثبت شناسه کالا

 

اویل پمپ کامیون از چه کشورهایی وارد ایران می‌ شود؟

 

انواع اویل پمپ کامیون از چه کشورهایی وارد ایران می‌ شود؟ این دستگاه پرکاربرد از جمله اجزای اصلی تشکیل دهنده سیستم پیشرانه خودرو محسوب می‌شود و یکی از اقلام مورد نیاز و پرمصرف در ایران است. از جمله مهمترین کشورهایی که اویل پمپ از آنها به ایران وارد می‌شود باید به کشورهایی همچون چین، آلمان، کانادا، کره جنوبی و برخی دیگر از کشورهای اروپایی اشاره کرد.

 

صادرات اویل پمپ کامیون از ایران

 

بسیاری از بازرگانان ایرانی علاوه بر تامین نیاز داخل کشور به اویل پمپ بخشی از نیاز کشورهای همسایه را هم در این زمینه برطرف می‌کنند و علاوه بر کسب سود در داخل کشور از صادرات اویل پمپ به برخی کشورهای همسایه هم سود خوبی را به دست می‌آورند. کشورهای حاشیه خلیج فارس، عراق، عمان، روسیه و افغانستان از جمله مقصدهای اصلی صادرات اویل پمپ از ایران هستند.

 

تعرفه گمرکی ترخیص اویل پمپ کامیون

 

تعرفه گمرکی ترخیص قطعات و لوازم یدکی انواع خودروهای سبک و سنگین براساس نوع دستگاه قطعه وارداتی به کشور تعیین می‌شود و کد تعرفه گمرکی انواع قطعات با یکدیگر متفاوت است. وارد کننده باید براساس مشخصات کالای وارداتی تعرفه را پرداخت نموده و مجوز ترخیص را از گمرک دریافت نماید. تعرفه گمرکی ترخیص اویل پمپ کامیون عبارتند از:

  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص انواع واتر پمپ ذیل ردیف 8413 است.
  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص واتر پمپ در ردیف 84133090 است.

 

سود واردات اویل پمپ کامیون

 

لوازم یدکی خودروهای سنگین یکی از نیازهای اصلی کشور است که به دلیل محدودیت‌های تولید آن در داخل واردات این اقلام رونق بسیار خوبی دارد. سود واردات اویل پمپ کامیون در صورتی که مطابق نیازهای داخلی باشد و به لحاظ زمان بندی وارد کننده بتواند به موقع نیاز بازار را تامین کند، سود واردات این قطعات به کشور برای تاجران زیاد بوده و تجارت پرسودی محسوب می‌شود.

 

مدت زمان ترخیص اویل پمپ کامیون از گمرک

 

یکی از مشکلاتی که در زمان واردات انواع لوازم یدکی خودرو برای واردکنندگان ایجاد می‌شود، بحث ناقص بودن مدارک در زمان تحویل به گمرک است که به همین دلیل مدت زمان ترخیص کالا از گمرک طولانی می‌شود. برای واردات اویل پمپ کامیون، باید حتما مجوز استاندارد را دریافت کرده باشید، در غیر این صورت مدت زمان ترخیص اویل پمپ کامیون از گمرک تا زمان دریافت این مجوز طولانی می‌شود.

 

نکات مهم ترخیص اویل پمپ کامیون

 

پرداخت به موقع تعرفه‌های گمرکی یکی از نکات مهم ترخیص اویل پمپ کامیون محسوب می‌شود، مشاوران حرفه‌ای و مجرب تیم پرشین تجارت دوان تمامی نکات مهم واردات و ترخیص لوازم یدکی خودرو از کشورهای مختلف را به خوبی می‌دانند و آماده ارائه مشاوره به شما در این زمینه می‌باشند تا بدون دردسر کالای خود را از خارج به کشور وارد کرده و از گمرک ترخیص نمایید.

 

ارتباط با کارشناسان گمرکی و بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

آیین نامه‌ها و بخش نامه‌های گمرک ایران در زمینه واردات انواع لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین در سایت سازمان گمرک در دسترس است. در این مقاله تمامی مراحل اویل پمپ کامیون از گمرک گفته شده تا وارد کنندگان و خودروسازانی که اقدام به واردات این قطعات می‌کنند، آگاهی کافی در این زمینه داشته باشند. واردات این محصولات کار افرادی عادی نیست و باید توسط یک فرد با تجربه انجام شود. برای ارتباط با کارشناسان گمرکی و بازرگانی پرشین تجارت دوان می‌توانید با شماره تلفن 02142326 با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا