ترخیص دستگاه تسمه کش

واردات ماشین آلات تسمه کش

واردات و ترخیص ماشین آلات تسمه کش

 

واردات ماشین آلات تسمه کش یکی از واردات صنعتی کشور است که توسط تجار و شرکت های بازرگانی وارد کشور می شود و جهت ترخیص واردات تسمه کش اشراف کامل بر قوانین و مقرارت گمرکی و مراحل ترخیص از ضروریات این مسیر است.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با همکاری گروهی باتجربه و حرفه ای در ترخیص کالا توانسته است انواع ماشین آلات صنایع مختلف از جمله ماشین آلات اکسترودر ، ماشین آلات ریسندگی را وارد کشور کند و در کوتاه ترین زمان ممکن و حداقل هزینه، کالا را به مشتریان تحویل دهد.

در این مقاله قصد داریم شما را با واردات دستگاه های تسمه کش آشنا کنیم و به توضیح انواع این دستگاه و مراحل قانونی ترخیص آن بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ترخیص دستگاه تسمه کش

 

ترخیص ماشین آلات تسمه کش

 

دستگاه تسمه کش یک وسیله کاربردی برای بسته بندی محصولات بزرگ و کوچک است که بیشترین استفاده از این دستگاه برای محصولات سنگین با وزن بالای دو تن می باشد.

واردات ماشین آلات تسمه کش بیشتر از کشورهای اروپایی، ژاپن، کره و چین و… می باشد و جهت ترخیص این نمونه دستگاه ها باید به آخرین بخشنامه های صادر شده در این حوزه مراجعه کرد و نسبت به اصول مصوبه، مجوزات لازم را از سازمان های مربوطه اخذ نمود.

 

ترخیص ماشین آلات تسمه کش از گمرک

 

ترخیص ماشین آلات تسمه کش اگر مخالف قوانین و مقررات گمرکی صورت گیرد و در این مسیر اشتباهی انجام شود، هزینه و خسارت های زیادی را به بار می آورد و زمان ترخیص نیز طولانی تر می شود.

از این رو پیشنهاد می کنیم که برای واردات ماشین آلات تسمه کش به شرکت های بازرگانی معتبر مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان و رعایت قوانین گمرکی، کالای خود را ترخیص کنید.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ترخیص انواع ماشین آلات تسمه کش با برندهای مختلف زیر را با سرعت و عملکردی مناسب انجام می دهد و از کشورهای تایوان، چین، ایتالیا و… در سایزها، رنگ های مختلف و مواد اولیه درجه یک وارد کشور می کند.

 

  • ترخیص دستگاه تسمه کش پالت کش
  • ترخیص دستگاه تسمه کش بادی
  • ترخیص دستگاه تسمه کف کش پرتابل تسمه آهنی
  •  تسمه کش دستی
  •  دستگاه تسمه کش اتوماتیک
  • ترخیص دستگاه تسمه کش برقی
  •  دستگاه تسمه کش آهنی
  •  تسمه کش میزی
  • ترخیص دستگاه تسمه کش پلاستیک

 

دستگاه تسمه کش و انواع آن

 

دستگاه تسمه کش به عنوان یک دستگاه پرکاربرد در صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد که با استفاده از انواع مختلف آن می توان محصولات مختلف را محکم و مطمئن بسته بندی کرد.

از انواع دستگاه تسمه کش می توانیم به تسمه کش بادی، تسمه کش شارژی، تسمه کش دستی، تسمه کش میزی، تسمه کش برقی و… اشاره کنیم.

کاربرد و استفاده تسمه های بسته بندی در دو نوع تسمه پلاستیکی و تسمه فلزی است که بنا به نوع تسمه ای که استفاده می کنند، دسته بندی می شوند:

  •  پلاستیکی
  •  فلزی
  • تسمه کش جهت استفاده از تسمه های بافته شده از الیاف

 

تسمه کش دستی

 

این تسمه کش به دو دسته مهم پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود که برای انواع کارگاه ها و کسب و کارهای کوچک جهت بسته بندی انواع محصولات کوچک کاربرد دارد.

 

تسمه کش پنوماتیک

 

این تسمه کش (تسمه کش پنوماتیک یا بادی) برای بسته بندی محصولات سنگین نظیر کاشی، سرامیک، سنگ های ساختمان و… کاربرد دارد.

 

تسمه کش نیمه اتوماتیک

 

این نمونه دستگاه در دو نوع نیمه اتوماتیک دور باز و نیمه اتوماتیک کابینی دسته بندی می شود و از پرفروش و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی در این صنعت می باشد.

 

تسمه کش اتوماتیک دروازه ای

 

این دستگاه قابلیت استفاده در خطوط تولید بدون دخالت نیروی انسانی را دارا می باشد و به افزایش راندمان تولید کمک بسزایی می کند.

گروه پرشین تجارت دوان شرکت های تولید کننده خارجی دستگاه های تسمه کش را با دقت شناسایی می کند و ورادات ماشین آلات تسمه کش را با رعایت قوانین گمرکی انجام می دهد.

هم چنین این شرکت برای انتخاب ماشین آلات تسمه کش موارد زیر را در نظر می گیرد:

  • استحکام و جنس تسمه کش
  • قیمت مناسب
  • کارکرد و کاربری آن
  • مقاومت بالا در کشش های بالا، نقطه جوش و در برابر اشعه ماورا بنفش
  • قابل بازیافت بودن

 

تعرفه گمرکی ماشین آلات تسمه

 

 

برای واردات ماشین آلات تسمه کش، داشتن کد تعرفه گمرکی ضروری است در صورت نداشتن و یا هر گونه سهل انگاری و ارائه کد اشتباه به کارشناسان گمرک، کالا قاچاق شناخته می شود و از ترخیص دستگاه ها جلوگیری به عمل می آید.

کد تعرفه گمرکی که برای تسمه فلزی اختصاص داده شده است، طی اظهارنامه کوتاژ در ردیف 830299 قرار می گیرد.

برای دریافت کد تعرفه گمرکی انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه های تسمه کش می توانید با کارشناسان و ترخیص کاران گروه پرشین تجارت دوان ارتباط برقرار کنید.

 

شرایط واردات ماشین آلات تسمه کش

 

برای واردات ماشین آلات تسمه کش و دیگر دستگاه های صنعتی می بایست مراحل قانونی آن طی شود که ما در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

 

مشخص کردن کد تعرفه

 

HS Code یا کد تعرفه یک استاندارد جهانی برای توصیف نوع کالا است که توسط سازمان جهانی گمرک پایه گذاری شده است و این سیستم با پوشش 5000 گروه کالایی، یک کد 6 رقمی برای هر کالا مشخص می کند.

پیدا کردن کد تعرفه هر دستگاه، اقدام مهمی است که اگر توسط افراد متخصص و با تجربه انجام گیرد، سرعت و روند ترخیص به مراتب افزایش می یابد.

برای واردات ماشین آلات تسمه کش نیز کد تعرفه مشخصی اختصاص داده شده است که کارشناسان گروه پرشین تجارت شما را در این زمینه راهنمایی می کنند.

 

اخذ کارت بازرگانی

 

کارت بازرگانی در واقع مجوزی است که به دارنده آن اجازه تجارت خارجی می دهد و امکانات ترخیص، واردات از مناطق آزاد و صادرات کالاهای مجاز را فراهم می کند.

اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران این کارت را صادر و تایید می کند و برای دریافت آن مدارکی از قبیل کارت ملی، اصل گواهینامه، اصل کارت پایان خدمت و… لازم است.

 

ورود اطلاعات در سامانه EPL

 

در این مرحله افراد به صورت آنلاین در سامانه EPL و به صورت دور اظهاری اطلاعات مورد نیاز را وارد می کنند.

 

ارزیابی

 

در این مرحله کالای وارداتی مانند واردات ماشین آلات تسمه کش به کشور توسط کارشناسان ارزیابی می شود، که این ارزیابی در انبار گمرک انجام می گیرد.

از مواردی که توسط کارشناسان گمرک مورد ارزیابی قرار می گیرد به شرح زیر است:

 

  • بررسی مجوزهای قانونی از سازمان های ذیربط
  • بررسی گواهی تامین ارز
  • بررسی بیمه نامه
  • بررسی گواهی بازرسی
  • بررسی بارنامه
  • بررسی عدل بندی
  • بررسی قبض انبار
  • بررسی ترخیصیه

 

دریافت شماره کوتاژ

 

پس از اتمام بازرسی های مرحله قبل، شماره کوتاژ به شخص ترخیص کار داده می شود و مسیرهای گمرکی (زرد، سبز و قرمز) در این مرحله مشخص می شوند.

 

واحد صندوق و صدور پروانه

 

بررسی و ارزیابی عملیاتی که پروانه گمرکی، حسابداری را صادر می کنند و هم چنین بررسی صدور رسید همین پروانه به صورت فیزیکی از وظایف واحد صندوق است.

مراحل ترخیص به تجربه و آگاهی از شرایط گمرکی نیاز دارد تا روند آن با سرعت و با حداقل هزینه ها انجام گیرد.

مراجعه به شرکت های بازرگانی که با ترخیص کاران حرفه ای همکاری می کنند، بهترین انتخاب برای واردات ماشین آلات تسمه کش است.

از این رو پیشنهاد می شود که برای واردات کالای خود به شرکت های معتبری مراجعه کنید که کار ارتباط و همکاری آنها با شرکت های خارجی درست و دقیق باشد و در عین حال تاجران و وارد کنندگان از روند کاری آنها رضایت خاطر داشته باشند.

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با سال ها سابقه در زمینه ترخیص کالا، توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند و با ارائه خدمات و مشاوره تخصصی در خصوص واردات انواع ماشین آلات صنعتی از جمله واردات ماشین آلات تسمه کش امنیت خاطر وارد کنندگان را فراهم آورد.

نیروی متخصص، ساختار سازمانی یکپارچه و مدیریت از عناصر مهم رشد و پیشرفت این شرکت می باشند که در این مدت کارکرد شایسته این مجموعه، با رضایت خاطر مشتریان در یک جهت موافق و همسو بوده است.

این گروه بازرگانی واردات ماشین آلات تسمه کش و دیگر ماشین آلات صنعتی را با رعایت قوانین و مقررات گمرکی همراه با سرعت و عملکردی مناسب به انجام می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب از طریق شماره های ثبت شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

مبارک باد این سال همه سال نوروز 1403

پاپ آپ نوروز 2_prev_ui

پاسخگوی سوالات شما برای دریافت مجوزها و واردات و صادرات کالا هستیم واتساپ تلگرام  ایتا 09018317558