واردات لوازم یدکی خودرو از ترکیه

واردات لوازم یدکی خودرو از ترکیه به دلیل نزدیک بودن از نظر جغرافیایی و همچنین رابطه تجاری خوب بین این کشور در حال افزایش است ، لوازم یدکی خودرو لوازم ای است که فرد می تواند از آن برای تعویض بخش معیوب یک ماشین با یک لوازم کاربردی استفاده کند. این لوازم معمولا به عنوان موجودی نگهداری می شود که می تواند برای تعمیر چندین واحد خودرو که نیاز به ارتقا یا تعویض دارند، مورد استفاده قرار گیرد. این قطعات جز ضروری مدیریت زنجیره تامین هستند و نقش محوری در مهندسی خودرو دارند.

ثبت_سفارش_قطعات_یدکی

وادرات لوازم یدکی خودرو از ترکیه

 

لوازم یدکی کالایی است که شامل اجزای مختلف در یک واحد است و عملکرد خاصی دارد. قطعات یدکی به طور گسترده در انواع مختلف وسایل نقلیه استفاده می شود، بنابراین انواع آن نیز بسیار متنوع است. قطعات یدکی مطمئناً کاربردهای خود را دارند، اما سیستم های کاری وجود دارند که با سایر قطعات مرتبط هستند. حداقل چندین نوع از قطعات یدکی وجود دارد که دانستن و یادگیری در مورد سیستم کار بسیار مهم است. شرکت پرشین تجارت دوان با داشتن چندین دهه تجربه در زمینه وادارت و صادارت کالا و همچنین مشاوره و پیگیری صفر تا صد کالای گمرکی شما ترخیص کالای آسانی را برای شما به ارمغان می آورد .

 

نقش لوازم یدکی در عملکرد خودرو

 

ووقتی ماشین دارید و می خواهید ماشین در وضعیت خوبی باقی بماند ، تلاش برای حفظ عملکرد خودرو را می توان با تعمیر و نگهداری معمول انجام داد و چندین لوازم یدکی خودرو باید به طور منظم تعویض شوند. تعمیر و نگهداری معمولی بسیار توصیه می شود زیرا می تواند از آسیب های مختلف قطعات یدکی خودرو جلوگیری کند. اگر به درستی نگهداری شود، خودرو می تواند بادوام باشد و در شرایط جاده ای مختلف از آن استفاده شود.

 

بازرسی قبل از حمل و نقل

 

بازرسی کالا امری مهمی در امور حمل و نقل است و شامل موارد زیر می شود :

  • تطبیق نمونه های اولیه و مشخصات با توجه به نیاز مشتری
  • اطمینان از استفاده و آزمایش ، فقط مواد با کیفیت بالا
  • تطبیق وزن و ابعاد با آنچه مشتری مشخص کرده است
  • اطمینان از مطابقت رنگ با آنچه مشتری شما نیاز دارد
  • بررسی عملکرد این قطعات برای اطمینان از عملکرد صحیح
  • علامت‌گذاری و برچسب‌گذاری برای اطمینان از اینکه مکانیک می‌داند کدام قسمت‌ها می‌روند مورد نیاز است

برای اینکه تمام قطعات منطبق باشند ، نظارت در طول تولید یک ضرورت است. این به تامین کنندگان اجازه می دهد تا هر گونه مشکل را تجزیه و تحلیل و تصحیح کنند و مشتریان دقیقاً آنچه را که سفارش داده اند دریافت کنند.

 

انواع تجزیه و تحلیل لوازم یدکی خودرو وارداتی

 

تجزیه و تحلیل FSN

 

این نوع طبقه بندی بر اساس فراوانی مسائل و استفاده از قطعات یدکی است. در این طبقه بندی F مخفف قطعات یدکی با حرکت سریع، S مخفف قطعات یدکی با حرکت آهسته و N مخفف قطعات یدکی غیر متحرک است. این شکل از طبقه بندی اقلامی را که اغلب صادر می شوند، کمتر برای استفاده صادر می شوند و اقلامی که برای مدت بسیار طولانی صادر نمی شوند را مشخص می کند. این طبقه بندی به مدیریت قطعات یدکی در ایجاد چیدمان مناسب ترین فروشگاه ها کمک می کند. همچنین به مدیریت سازمان کمک می کند تا منابع را برای خرید قطعات یدکی تخصیص دهد. علاوه بر این به مدیریت کمک می کند تا تصمیم استراتژیک بگیرد که آیا موجودی قطعات یدکی غیر متحرک همچنان ذخیره می شود یا دفع می شود تا سرمایه در گردش قفل شده در این قطعات یدکی آزاد شود.

 

 تجزیه و تحلیل ABC

 

این روش طبقه بندی برای قطعات یدکی بر اساس ارزش مصرف سالانه و بر اساس اصل پارتو است. تحت این سیستم طبقه بندی نوع “A” آن دسته از قطعات یدکی 10٪ هستند که 70٪ از ارزش کل مصرف را تشکیل می دهند. نوع B 20 درصد دیگر از کل لوازم یدکی است که حدود 20 درصد از کل ارزش مصرفی را تشکیل می دهد و نوع «C» معادل 70 درصد کل لوازم یدکی است که تنها 10 درصد ارزش کل مصرف را تشکیل می دهد. این نوع تجزیه و تحلیل به مدیریت سازمان کمک می کند که در کجا حداکثر کنترل را انجام دهد و در جایی که نیاز به بیش از یک تامین کننده برای قطعات یدکی وجود دارد.

 

نوع دیگر دسته بندی لوازم یدکی خودرو

 

قطعات یدکی مهم

 

اینها قطعات یدکی حیاتی هستند و معمولاً در طول تعمیرات اساسی تجهیزات جایگزین می شوند. از این رو، اقدام تدارکاتی و دریافت این لوازم یدکی باید در زمان تحویل تجهیزات برای تعمیر اساسی برنامه ریزی شود.

 

لوازم یدکی بیمه

 

لوازم یدکی بیمه، لوازم یدکی است که تأثیر عدم نگهداری لوازم یدکی در فروشگاه ها می تواند بسیار زیاد باشد. هزینه های خرابی تجهیزات برای چنین قطعات یدکی اغلب بسیار بیشتر از سایر هزینه ها است. از این رو، طبق تعریف، بیمه ای در برابر چنین خرابی هایی است که هزینه های زمان توقف آن بسیار بالاست. آنها تا زمانی که تجهیزات اصلی در حال استفاده باقی نمانند منسوخ نمی شوند. این قطعات یدکی ممکن است سال ها در فروشگاه ها باشد. این قطعات یدکی نیاز به فعالیت های حفاظتی در فواصل منظم دارند. این لوازم یدکی سرمایه در گردش را مسدود می کند.

 

قطعات یدکی تعمیرات اساسی

 

این قطعات یدکی آن دسته از قطعات یدکی هستند که باید هر بار که تجهیزات جدا می شوند و دوباره مونتاژ می شوند، تعویض شوند.

 

لوازم یدکی فرسودگی

 

این قطعات یدکی به آن دسته از قطعات یدکی گفته می شود که در حین کارکرد تجهیزات دچار فرسودگی منظم می شوند و پس از ساعات مشخصی از کارکرد تجهیزات نیاز به تعویض دارند.

 

لوازم یدکی مصرفی

 

اینها اقلامی هستند که به طور منظم استفاده می شوند مانند بست، مهر و موم، واشر، و فیوز و غیره. اینها معمولاً اقلام کم ارزشی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا