واردات روغن کمپرسور

واردات روغن کمپرسور یکی از خدمات تیم پرشین تجارت دوان است که در مدت زمان کوتاهی می توانند روغن کمپرسور مورد نیاز شما را ترخیص نمایند.

قبل از اقدام به وارد کردن روغن کمپرسور و یا هر کالای دیگری بهتر است با یک  شرکت بازرگانی مشورت نماید و مراحل و قوانین واردات را به خوبی رعایت کنید تا بتوانید مراحل را به آسانی پشت سر بگذارید.

واردات قطعات یدکی

واردات روغن کمپرسور چگونه است؟

 

واردات روغن کمپرسور همانند دیگر محصولات وارداتی نیاز به بررسی و گذراندن مراحل قانونی زیادی دارد. قبل از واردات شما باید به دنبال یک تولید کننده معتبر و مناسب باشید که روغن کمپرسورهای خود را با کیفیت بی نظیر تهیه کند. در ادامه برخی از مراحل واردات را به صورت خلاصه برای شما توضیح می دهیم:

 

انتخاب کشور مناسب برای واردات  

 

در ابتدا باید بررسی کنید که کدام کشورهای روغن کمپرسور باکیفیت تولید می کنند تا برای تجارت کردن با آن کشور وارد عمل شوید که این کار را باید به شرکت های بازرگانی که در این زمینه فعال هستند بسپارید و یا از آن ها کمک بگیرید.

معمولاً شرکت های بازرگانی تولید کنندگان بزرگ را می شناسند و مراحل معامله کردن با آن ها را به خوبی می دانند پس می توانند به شما کمک نمایند که یک محصول باکیفیت و پرسود خریداری کنید.

 

دریافت کارت بازرگانی

 

همانطور که می دانید برای واردات روغن کمپرسور باید دارای کارت بازرگانی باشید تا بتوانید دیگر مراحل را انجام دهید. آشنایی کامل با قوانین و مقررات از دیگر نکاتی است که شما باید در مورد واردات روغن کمپرسور بدانید قوانین و مقررات هر چند وقت یکبار تغییر می کنند که شما باید اطلاعات به روزی داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

بعد از انتخاب یک کشور مناسب برای واردات روغن کمپرسور نوبت به مذاکره است که در اینجا تجار و یا نماینده شرکت بازرگانی به مذاکره در مورد روغن کمپرسور می پردازد و  در مورد کیفیت و قیمت و نحوه حمل و نقل و دیگر موارد صحبت می کند.

 

پیش فاکتور

 

بعد از صحبت های لازم و رسیدن به توافق نوبت به ارسال پیش فاکتور است که مراحل مهم دیگر واردات است در پیش فاکتور که توسط فروشنده صادر می شود و برای خریدار ارسال می شود تمامی اطلاعات لازم در مورد روغن کمپرسور توضیح داده شده است. که بعد از بررسی پیش فاکتور نوبت به ثبت سفارش می رسد.

 

ثبت سفارش

 

برای ثبت سفارش باید به سامانه ثبت وزارت صمت مراجعه نماید و درخواست خود را برای واردات روغن کمپرسور ثبت نماید. چون برخی از کالاها دارای ممنوعیت هستند و به این دلیل بهتر است که قبل از خرید کالا بهتر است ثبت سفارش خود را انجام دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید و کالای خارج از قوانین و مقررات کشور خریداری نکنید.

 

پرداخت بین المللی

 

بعد از ثبت سفارش و نبود مشکلی نوبت به پرداخت ارز می رسد که فرد وارد کننده باید ارز مورد نیاز را تهیه نماید که تهیه ارز به چند روش انجام می شود. دولت برای این که مراحل واردات روغن کمپرسور و دیگر کالاها آسان تر انجام شود به برخی از کالاها ارز دولتی اختصاص داده است.

 

حمل و نقل

 

بعد از انجام دادن مراحل گفته شده نوبت به حمل و نقل و بیمه است که حمل و نقل معمولا به روش های هوایی، دریایی، ریلی، جاده ای انجام می شود. با توجه به نظر فروشنده و خریدار یکی از این دو روش را انتخاب می کنند که باید یان روش حمل نقل انتخابی را با استفاده از قوانین بین المللی اینکوترمز انجام شود فرد وارد کننده باید با این قوانین به خوبی آشنا باشد.

 

ترخیص از گمرک

 

بعد از انجام مراحل ذکر شده روغن کمپرسور شما وارد گمرک می شود و شما باید  برای ترخیص آن اقدام کنید که برای ترخیص از گمرک باید با یک سری قوانین و مقررات برای ترخیص آشنا باشید. به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با ترخیص این کالا مقاله مراحل ترخیص کالا از گمرک را مطالعه نماید تا اطلاعات کافی در زمینه ترخیص کالا به دست بیاورید.

 

دریافت مجوزهای لازم برای واردات روغن کمپرسور

 

دریافت کردن مجوزهای واردات روغن کمپرسور یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل است برای دریافت مجوزها باید به سازمان های مربوطه مراجعه نماید و مجوزهای لازم را دریافت کنید . کالاهای وارداتی باید دارای مهر استاندارد باشند که کالاها در گمرک توسط نماینده استاندارد تایید می شوند ولی در برخی از مواقع باید مورد آزمایش و بررسی قرار بگیرند که این خود مشمول هزینه های است.

 

پرشین تجارت دوان

 

واردات روغن کمپرسور دارای مراحلی است که برخی از آن ها را به صورت خلاصه برای شما توضیح دادیم. برای انجام مراحل واردات می توانید با تیم حرفه ای پرشین تجارت دوان تماس بگیرید تا مراحل واردات را به آسان ترین روش و با بهترین تعرفه برای شما انجام دهند. مراحل واردات تنها به زبان آسان است ولی به صورت عملی دشواری های زیادی دارد.

 

شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان به دلیل سابقه زیاد در زمینه واردات و صادرات و ترخیص و … می تواند مراحل واردات روغن کمپرسور را به خوبی و بدون هیچ مشکلی انجام دهد و مجوزهای لازم را به بهترین شکل دریافت نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا