واردات برد الکترونیکی

واردات و ترخیص برد الکترونیکی

امروزه با واردات برد الکترونیکی می توان پروژه های الکترونیکی را به انجام رساند و در لوازم برقی و الکترونیکی استفاده کرد، از این رو جهت ترخیص برد الکترونیکی می بایست به قوانین و اصول گمرکی اشراف کامل داشت تا مراحل آن با سرعت و روند عالی به انجام رسد و مجوز خروج را دریافت کرد.

شرکت های بازرگانی زیادی در راستای ترخیص قطعات الکترونیکی مشغول به فعالیت هستند که گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان به عنوان یکی از شرکت های فعال و با تجربه در این زمینه به صورت گسترده ای عمل می کند.

در این مقاله قصد داریم شما را با برد الکترونیکی آشنا کنیم و به توضیح واردات و ترخیص آن از گمرک بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

واردات برد الکترونیکی

برد الکترونیکی و واردات آن به کشور

 

برای واردات برد الکترونیکی، مجوزهای مورد نیازی از سازمان ها و نهادهای مربوطه نیاز می باشد که توسط صاحب کالا یا نماینده قانونی وی می بایست، اخذ شوند.

برد الکترونیکی در واقع مجموعه ای از مدارهای الکترونیکی متشکل از قطعات مختلفی است که مقاومت، آی سی، خازن از جمله این موارد می باشد و در انواع مختلف طراحی و ساخته شده است.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با توجه به دانش تجاری و تخصصی که در ترخیص کالا از گمرک دارد، واردات برد الکترونیکی و دیگر کالاها را با سرعت و عملکردی بالا به انجام می رساند.

 

انواع برد الکترونیکی

 

بردهای الکترونیکی براساس لایه  و جنس فیبر به چند دسته تقسیم بندی می شوند که تجار و بازرگان با توجه به نیاز بازار انواع مختلف بردهای الکترونیکی را از تولید کنندگان خارجی خریداری می کنند.

اما در ادامه با ما همراه باشید که انواع بردهای الکترونیکی را بشناسیم و نسبت به واردات آن ها به کشور با دقت بالایی اقدام کنیم:

 

انوع برد الکترونیکی براساس لایه

 

 برد الکترونیکی خام تک لایه

 

طراحی این برد از متریال مختلفی مانند آلومینیوم و فایبر گلاس است و در مقایسه با دیگر مدل ها از طراحی ساده و قیمت پایینی برخوردار است و کلیه قطعات الکترونیکی در یک طرف این برد سوار می شوند.

 

برد الکترونیکی دو لایه

 

فضای بیشتری برای قرارگیری اجزا و قطعات الکترونیکی در این برد وجود دارد، چرا که امکان استفاده از دو طرف برد وجود دارد.

 

برد الکترونیکی چند لایه

 

این مدل از چند لایه ساخته شده است و به دلیل برخورداری از پیچیدگی های زیاد در لوازم الکترونیکی پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انواع برد الکترونیکی براساس جنس فیبر

 

 برد PCB سخت

 

این مدل برد با برخورداری از جنس های مختلف برای استفاده در محصولات دارای نوسان و ارتعاش بالا به کار می رود.

 

 برد الکترونیکی PCB منعطف

 

به دلیل استفاده از تکنولوژی فوتو لیتوگرافی در تولید این برد، از وزن کم و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که در کلیه محصولات الکترونیکی استفاده می شوند.

 

 PCB منعطف سخت

 

یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در صنعت رباتیک و صنایع نظامی، استفاده از PCB منعطف سخت است که دارای دو بخش سخت و انعطاف پذیر می باشد و نصب و مونتاژ قطعات به صورت همزمان بر روی آن انجام می گیرد.

 

گروه بازرگانی پرشین تجار دوان واردات برد الکترونیکی را با توجه به سفارش تجار و بازرگانان انجام می دهند و انواع مختلف این محصول را با همکاری و تعامل سازنده شرکت ها و تولید کنندگان خارجی وارد کشور می کنند.

مطالعه بیشتر
واردات و ترخیص فلومتر

 

ترخیص برد الکترونیکی از گمرک

 

با واردات برد الکترونیکی به کشور می توان نیاز صنایع الکترونیکی را از بردهای الکترونیکی کمیاب و خاص برطرف نمود و این واردات بیشتر از کشورهای مختلفی نظیر هنگ کنگ، دبی، ترکیه، چین و کشورهای اروپایی است.

در ترخیص برد الکترونیکی از گمرک می بایست صاحب کالا مراحل ترخیص را مطابق قوانین و مقرراتی که توسط سازمان گمرک صادر شده است، پیش گیرد و مجوزهای لازم را اخذ نماید.

 

چالش های موجود در مسیر واردات کالا

 

یکی از چالش هایی که ممکن است در مسیر واردات برد الکترونیکی برای تجار و بازرگانان به وجود آید، وجود دلالان و سود جویانی باشد که مشکلات زیر را به وجود آورد:

  • مشکلات فنی در قطعات
  • بالا رفتن هزینه ها
  • سخت شدن پیگیری از زمان ثبت سفارش تا دریافت محصول
  • تاخیر در تحویل سفارشات به مشتری

از این رو پیشنهاد می شود برای جلوگیری از بروز اتفاقات بیان شده، به شرکت های بازرگانی معتبر مراجعه کنند، تا به صورت قانونی و با سرعت بالا، واردات کالا را انجام دهند.

 

کد تعرفه گمرکی برد الکترونیکی

 

کد تعرفه گمرکی یا HS Code یک کد هشت رقمی استاندارد است که در تمامی سازمان ها از جمله سازمان توسعه تجارت، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت یکسان مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین کد گمرکی برای هر نوع کالای وارداتی اختصاص داده می شود و در صورت ارائه هر نوع کد اشتباه، کالای مورد نظر به عنوان قاچاق شناخته می شود و هزینه های زیادی بر صاحب کالا متحمل می شود.

از این رو برای جلوگیری از این اتفاق، توصیه می شود با شرکت های بازرگانی و تجاری که تخصص کافی در این زمینه دارند، همکاری کنید.

کد تعرفه گمرکی که برای واردات برد الکترونیکی اختصاص داده شده است، در ردیف 851790 قرار می گیرد.

 

مراحل ترخیص برد الکترونیکی از گمرک

 

در روند ترخیص کالا مراحلی وجود دارد که می بایست توسط صاحب کالا یا نماینده قانونی وی سپری شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  • ثبت اظهارنامه در سامانه EPL
  • احراز هویت و تعیین مسیر
  • کنترل کالا
  • اخذ مجوزهای مورد نیاز
  • بررسی تعرفه و تطبیق کالا توسط بازرس و کارشناس گمرک
  • صندوق و صدور سند ترخیص
  • انبارداری و اجازه بارگیری
  • خروج کالا از گمرک

 

برخی از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در خصوص ترخیص برد الکترونیکی

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه واردات برد الکترونیکی و ترخیص تجهیزات برق و الکترونیک از گمرک به صورت تخصصی و تجربه کافی عمل می کند که در ادامه به دیگر خدمات این گروه در این زمینه می پردازیم:

ترخیص انواع برد الکترونیکی

واردات برد الکترونیکی آرام پز

ترخیص برد الکترونیکی تلویزیون

واردات برد الکترونیکی جاروبرقی

ترخیص برد الکترونیکی یخچال

واردات برد الکترونیکی کنترل

ترخیص برد الکترونیکی آبمیوه گیری

واردات برد الکترونیکی گوشی ها

ترخیص برد الکترونیکی چای ساز

 

 

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با رعایت کلیه مقررات و قوانین و سایر الزامات قانونی، واردات برد الکترونیکی و دیگر کالاها را با حساسیت و تخصص کافی انجام می دهند.

از خدمات دیگر این گروه حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حمل و ترخیص کالا

ثبت سفارش کالا

خرید کالا

ثبت سفارش بازرگانی

ثبت فروشنده خارجی

اخذ مجوز استاندارد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص واردات برد الکترونیکی با کارشناسان این شرکت از طریق شماره های ثبت شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

مبارک باد این سال همه سال نوروز 1403

پاپ آپ نوروز 2_prev_ui

پاسخگوی سوالات شما برای دریافت مجوزها و واردات و صادرات کالا هستیم واتساپ تلگرام  ایتا 09018317558