واردات و ترخیص کمپرسور کولر از گمرک

واردات و ترخیص کمپرسور کولر از گمرک دارای مراحل سخت و پیچیده ای است که باید برای انجام دادن این مراحل از ترخیص کاران حرفه ای کمک بگیرید تا آن ها با استفاده از تجربه و توانایی های خود در یک مدت زمان کوتاه واردات و ترخیص کمپرسور کولر را انجام دهند.

یکی از کالاهای وارداتی که در فصل های سرد سال واردات آن ها زیاد انجام می شود کمپرسور کولر و خود کولر است که باید  این محصولات را از نمایندگی های مجاز این برندها در کشورهای دیگر خریداری کنید.

یکی از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان واردات و ترخیص کمپرسور کولر از گمرک است و تمامی واردات و ترخیص کالا توسط متخصصان حرفه ای در این زمینه انجام می شود.

واردات کمپرسور کولر از گمرک

واردات و ترخیص کمپرسور کولر از گمرک

 

سیستم های تهویه مطبوع بدون کمپرسور قادر به کار کردن نیستند و وظیفه اصلی این دستگاه ها متراکم کردن گاز مبرد است. قدرت و ساختار کمپرسور ها بسیار مهم و حیاتی است. در صورتی که شما یک کمپرسور بی کیفیت را خریداری کنید باعث می شود که سیکل خنک کنندگی کمتری داشته باشد و بعد از گذشت مدتی مجبور به خرید یک یک کولر و یا کمپرسور دیگر شوید.

کمپرسورها از سری قطعات اصلی کولرها به حساب می آیند که حتما باید در فضای باز قرار بگیرند تا بتوانند به خوبی کارکرد خود را انجام دهند.

کمپرسور قلب سیستم تهویه مطبوع است که یکی از مهم ترین قسمت های داخلی خودروها است که بسیار کاربردی می باشد. کولر ها از سری تجهیزات بسیار ضروری و پرکاربرد است که در فصل گرم سال از آن در ماشین  استفاده می شود.

کمپرسور ها وظیفه به گردش درآوردن گاز مبرد را دارند. در قسمت سیستم کولر ماشین گاز مبرد وجود دارد و این گاز به علت دمای پایینی که دارد دمای محیط را می گیرد و تبخیر می کند و فضا را خنک می نماید.

کولر خودرو یکی از سیستم های پیش پا افتاده و حیاتی می باشد که معمولا افراد قدر آن را در زمان خرابی آن می دانند در این صورت بهتر است که قبل از به وجود آمدن هر گونه مشکل کمپرسور و دیگر قطعات آن را مورد بررسی قرار دهید.

واردات کمپرسور کولر

 

کمپرسور کولر و کولر از سری محصولاتی هستند که سالانه به تعداد زیاد وارد کشور می شوند. به این علت شرکت های تولید کننده این محصولات مدل های مختلف کمپرسور و کولر را به روش های مختلف به کشورهای درخواست کننده می فرستند.

کمپرسورها تابع قوانین گمرکی کشور هستند و ترخیص کاران شرکت های بازرگانی می توانند تمامی مراحل واردات و ترخیص این محصولات را به راحتی پشت سر بگذارند،  در صورتی که اگر افراد عادی برای واردات این کمپرسورها اقدام کنند ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند.

معمولا واردات کمپرسور کولر و کولر از کشورهای اروپایی، آمریکا، فنلاند، آلمان، چین و کره انجام می شود.

واردات این محصولات به وسیله گمرکات کشور انجام می شود که  این کالاها را به وسیله دریایی، زمینی، هوایی وارد کشور می کنند و شرکت های بازرگانی با توجه به نظر فرد وارد کننده یکی از روش های گفته شده را برای وارد کردن کمپرسور کولر انتخاب می کنند.

رعایت کردن قوانین و مقررات واردات و ترخیص کمپرسور کولر از گمرک بسیار اهمیت دارد. شرکت های بازرگانی به عنوان اجرا کننده امور واردات و ترخیص این محصولات شرایطی را به وجود می آورند تا کالاهای وارداتی شما بدون به وجود آمدن هر گونه مشکل در یک مدت زمان کوتاه وارد کشور شوند و به دست مصرف کنندگان برسند.

ترخیص کمپرسور کولر

 

ترخیص کمپرسورها از گمرک نیازمند یک سری مدارک است  که باید این مدارک را همراه خود داشته باشید تا بتوانید محصولات را به راحتی ترخیص نماید. برخی از مدارک مورد نیاز برای ترخیص کمپرسورها شامل:

  • فاکتور پکینگ
  • پروفرما
  • قبض انبار دستی
  • قبض انبار الکترونیکی
  • ثبت سفارش
  • مجوزهای لازم برای ترخیص بار

مشاوره ترخیص کالا

ترخیص کمپرسور چقدر هزینه دارد؟

 

همانگونه که می دانید تقریبا تمامی هزینه های واردات و ترخیص کالا ها به نرخ ارز بستگی دارد. به این علت با توجه به نوساناتی که صورت می گیرد امکان ارائه یک هزینه ثابت و قطعی برای واردات و ترخیص وجود ندارد.

با این وجود شرکت های بازرگانی که انجام امور واردات و ترخیص کمپرسور کولر را عهده دار می شوند می توانند قبل از این که اقدام به واردات کالاها کنند مشاوره های لازم از دیگر شرکت های که کار ترخیص را انجام می دهند را دریافت کنند تا بتوانند مراحل واردات و ترخیص کالاهای خود را در کمترین زمان و با یک قیمت بسیار مناسب همراه کنند.

برخی از خدمات شرکت پرشین تجارت دوان

 

  • ترخیص و واردات کولرهای گازی
  • ترخیص کولر گازی پرتابل
  • ترخیص سیستم های داکت اسپلیت
  • واردات و ترخیص انواع کولرهای ایستاده
  • واردات و ترخیص اینورتر و تمامی وسایل سرمایشی و گرمایشی
  • ترخیص و واردات کولر گازی دو
  • ترخیص کولرهای برند گری
  • واردات و ترخیص کولر گازی مدیا

تعرفه گمرکی ترخیص کمپرسور و کولر

 

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص کمپرسور 8414 می باشد.

تعرفه ترخیص دستگاه های تهویه مطبوع خودرو ها شماره 8415 است.

کد تعرفه ترخیص گمرکی کولر گازی اسپلیت تحت تعرفه 84151010 است.

 

گروه بازرگانی و گمرکی پرشین تجارت دوان  با داشتن سال ها تجربه و تخصص در امور واردات و ترخیص می توانند تمامی کالاهای وارداتی شما را با کمترین هزینه وارد کشور کنند. این شرکت با داشتن کادر مجرب و توانا می توانند از تمامی گمرکات کالاهای شما را ترخیص نمایند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت پرشین تجارت دوان تماس بگیرید و تمامی اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا