واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی

واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک یکی از مهم ترین واردات است که سرمایه گذاری در آن از تجارت های پرسود به حساب می آید.آیا درباره واردات و ترخیص ماشین آلات از گمرک چیزی می دانید؟ جهت آشنایی با ترخیص ماشین آلات صنعتی با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 

واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی

واردات و ترخیص ماشین آلات از گمرک

 

امروزه بیشتر دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی پیشرفت زیادی داشته اند و به این دلیل به دنیای صنعت وارد شدند به گونه ای که در بیشتر کارخانجات و صنایع از این ماشین آلات استفاده می کنند. استفاده از این دستگاه ها باعث سرعت تولید و صرفه جویی در استفاده از نیروی کار می شود.

برای واردات و ترخیص ماشین آلات از گمرک باید یک سری مراحل را پشت سر بگذاریم. این مراحل کمی سخت و پیچیده است و افراد عادی قادر به انجام آن نمی باشند پس بهتر است این کار را به افراد ترخیص کار بسپارید.

این ماشین آلات در دنیای امروزه بسیار ضروری هستند و یک تجارت پرسود به حساب می آید. ترخیص ماشین آلات از گمرک دارای بالاترین آمار در گمرک است.

 

تعرفه های ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک

 

کالاهای وارداتی دارای یک کد تعرفه گمرکی هستند که برای واردات ماشین آلات باید این کد را داشته باشید و در زمان ترخیص آن را به گمرک ارائه دهید.

معمولا بیشتر تعرفه های ترجیحی و هزینه های آن و واردات کالا و… به این کد بستگی دارد. در صورتی که این کد را نداشته باشید ممکن است خسارت های زیادی را متحمل شوید چون این کالاها در صورت نداشتن کد قاچاق به حساب می آیند.

همچنین باید بدانید که هر یک از این ماشین ها دارای کد تعرفه مخصوص است که باید قبل از اقدام به  واردات این کدها را از سازمان های مربوطه دریافت نماید. این کد را باید در هنگام ترخیص به ترخیص کار بدهید تا بتواند با آن کد کارهای ترخیص را انجام دهد.

گرفتن کد تعرفه ماشین آلات اولین اقدامی است که باید برای واردات کالا انجام دهید. ترخیص کار با تجربه و مهارت خود می تواند با داشتن این کد ماشین آلات شما را در کمترین زمان ترخیص کند. پس کار ترخیص خود را به آن ها بسپارید.

 

واردات و ترخیص برخی از ماشین آلات

 

واردات و ترخیص ماشین آلات مطابق یک سری قوانین و مقررات انجام می گیرد. برخی از این ماشین آلات را برای شما به صورت خلاصه توضیح می دهیم:

 

واردات و ترخیص ماشین های سنگ زنی

 

واردات و ترخیص ماشین آلات سنگ زنی را می توانید به شرکت پرشین تجارت دوان بسپارید. این ماشین آلات ماشین های هستند که از آن ها برای بریدن و یا تیز کردن فلزات استفاده می شود.

این ماشین ها را معمولا از کشورهای چین، استرالیا، آفریقا، و کشورهای اروپایی وارد کشور می کنند. برای وارد کردن این دستگاه ها باید یک سری مجوز ها را دریافت نماید. در صورتی که هر یک از مجوزها را نداشته باشید ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید.

پس برای واردات و ترخیص این دستگاه ها بهتر است از یک ترخیص کار استفاده کنید تا براساس قوانین و مقررات کالاهای شما را وارد کند.

 

واردات و ترخیص ماشین های اره کردن

 

از ماشین آلات اره کردن برای بریدن چوب در کارگاه های  نجاری ها استفاده می شود. این ماشین آلات دارای انواع مختلفی است که برخی از آن ها مانند: اره میزی، اره گرد بر، ماشین کف رند، برش لیزری، و … می باشند.

این ماشین آلات را معمولا از کشور های کانادا، آلمان؛ استرالیا و… وارد می کنند. برای واردات این کالاها باید یک سری قوانین و اصول رعایت شود تا در زمان ترخیص مشکلی برای شما پیش نیاید.

 

واردات ماشین تراش کنترلی ( ماشین های با کنترل شماری و ماشین های بدون کنترل شماری)

 

ماشین های تراش دارای برند های مختلفی هستند که در بیشتر کشورها تولید می شوند و هر یک از ماشین های تراش دارای کاربرد های خاص به خود هستند.

برای واردات این کالا ها باید از یک ترخیص کار متخصص کمک بگیرید تا بتواند در کمترین زمان کالاهای شما را ترخیص کند.

 

واردات و ترخیص سایر ماشین های تراش

 

واردات و ترخیص سایر ماشین های تراش بهتر است توسط شرکت های بازرگانی انجام شود چون این ماشین ها دارای کد تعرفه خاص به خود هستند که باید حتما این کد ها را دریافت نماید. این دستگاه های تراش دارای انواع مختلفی هستند و قطعات دایره ای ماشین معمولا به وسیله دستگاه تراش ساخته می شود.

این دستگاه ها را بیشتر از کشورهای کره، چین، آلمان، فرانسه و… وارد می کنند. برای واردات این کالا ها باید مجوزهای را دریافت کنید در صورتی که قوانین و مقررات واردات و ترخیص به خوبی رعایت نکند با مشکلاتی روبرو می شود.

 

واردات و ترخیص دستگاه های کشش میله و لوله و پروفیل و مفتول

 

کارهای واردات و ترخیص دستگاه های کشش میله و لوله و پروفیل و مفتول را بهتر است توسط شرکت های بازرگانی انجام دهید. دستگاه کشش لوله و مفتول و پروفیل را با نام دستگاه سیم کشی می شناسند و از آن در فلز کاری استفاده می کنند.

از این دستگاه برای درست کردن سیم های که در سیم کشی برق ساختمان ها، فنرها، کابل ها، و… استفاده می کنند. این ماشین آلات را از کشورهای آلمان، کره و … وارد می کنند. واردات و ترخیص این کالاها دارای مراحل بسیار پیچیده ای است که باید توسط یک ترخیص کار انجام شود.

 

ترخیص ماشین های تخت کردن یا سایر ماشین های نورد گرم برای ساخت لوله

 

این ماشین ها در صنعت فولاد مورد استفاده قرار می گیرد. ماشین های نورد کردن در فشارهای مختلف تولید می شوند. این ماشین ها دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند.

برای واردات این کالا ها نیاز به یک ترخیص کار بسیار عالی و حرفه ای دارید تا بتوانند این دستگاه ها را برای شما وارد کند.

 

واردات ماشین های فرز از نوع زانویی

 

واردات ماشین های فرز از نوع زانویی را می توانید از کشور چین وارد کنید. این دستگاه ها معمولا در داخل کشور تولید نمی شوند و برای استفاده از آن ها در صنایع باید آن ها را از کشورهای دیگر وارد کنید. این دستگاه ها دارای کاربرد بسیار زیادی هستند.

واردات و ترخیص این دستگاه ها نیازمند تجربه و مهارت بالا است که بهترین راه برای واردات این کالاها کمک گرفتن از یک ترخیص کار بسیار حرفه ای است تا بتواند این دستگاه ها را با کیفیت بالا و در کمترین زمان برای شما وارد کند.

 

واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی

روش واردات ماشین آلات به کشور

 

 

به دو صورت واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی در کشور  انجام می‌شود:

  • واردات رسمی
  • واردات غیر رسمی

در واردات رسمی، توسط شرکت‌ها یا اشخاص حقیقی و حقیقی صورت می‌گیرد که ماشین آلات خود را وارد کشور می کنند. در حالی که واردات غیر رسمی توسط شرکت‌های وارد کننده انجام می‌شود.

برخی از شرکت‌های بازرگانی نیز اقدام به واردات و صادرات کالاها می‌کنند. ماشین آلات پانج یکی از انواع ماشین‌ها است که به سادگی به کشورها وارد می‌شود. هر کدام از این ماشین آلات می‌توانند به سادگی وارد کشور شوند. امروزه علاوه بر این موارد، ماشین آلات خط تولید فیلتر آب به سادگی می‌توانند وارد کشور شوند.

راه واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی بسیار ساده است و در مقایسه با سایر کشورها هزینه بسیار کمتری در بر خواهد داشت. برای مثال واردات ماشین آلات صنعتی از چین می‌تواند هزینه‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد اما در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار ارزان‌تر خواهد بود.

ترخیص ماشین آلات
ترخیص ماشین آلات

مزایای واردات ماشین آلات از چین

 

 

یکی از مزایای واردات از چین این است که این کشور با توجه به قوانین و مقررات بسیار سخت گیرانه‌ای که دارد می‌تواند در زمینه واردات کالاهای صنعتی بسیار قوی تر از دیگر کشورها عمل کند. واردات از چین در انواع مختلف وجود دارد و شما باید با توجه به نوع کالا و نوع فعالیت خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به شما پیشنهاد می کنیم تا بر این اساس عمل کنید.

شما با مراجعه به وب سایت شرکت بازرگانی می‌توانید ثبت سفارش انجام داده و محصولات و تجهیزات خود را به راحتی ترخیص کنید. در نظر داشته باشید برای انجام این کار نیاز به داشتن کارت بازرگانی است.

برای اخذ این کارت می‌توانید به وب سایت دفتر امور صنایع و معادن ایران به نشانی مراجعه کرده و درخواست خود را ارایه کنید. امروزه برای واردات ماشین آلات درزگیر این مراحل طی می‌شود.

به راحتی می‌توان برای خرید یک دستگاه خاص از یک شرکت خارجی اقدام نمود. به یاد داشته باشید که این کار در ایران بسیار پیچیده است و در صورت وجود مشکل حتما از راهنمایی یک فرد آگاه کمک بگیرید.

 

روش واردات ماشین آلات خط تولید نایلون

 

برای مثال اگر تصمیم دارید که اقدام به واردات ماشین آلات خط تولید نایلون کنید، باید به یک سری نکات ایمنی توجه کنید. در این زمینه می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

شما به راحتی می‌توانید ازطریق وبسایت‌های رسمی شرکت‌های تولیدکننده ماشین آلات صنعتی، برای واردات کالا اقدام کنید. همچنین از طریق نمایشگاه ماشین‌آلات صنعتی و فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات ساختمانی نیز می‌توانید با قیمت‌های مناسب محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

این کار، در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت کمتری می تواند انجام شود. در این صورت می‌توانید سریع‌تر محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید محصولات را از طریق پست و به صورت مستقیم به شرکت وارد کنید.

شما می‌توانید پس از ثبت سفارش خود، از هر نقطه‌ای که هستید، با کم‌ترین هزینه و بدون صرف زمان زیاد، سفارش خود را به سرعت و در زمان مقرر به مقصد مورد نظر خود، ارسال کنید.

 

کدام ماشین ها به داخل کشور وارد می شوند؟

 

در این بخش باید به این نکته اشاره کنیم که ماشین آلات صنعتی و تولیدی از جمله ماشین آلات کارخانه‌ها و صنایع کوچک و متوسط، ماشین آلات کشاورزی و صنعتی، ماشین آلات معدنی و ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی و معدنی و ماشین آلات کشاورزی و صنعتی که در داخل کشور تولید می‌شوند.

کارشناسان مجرب ما با توجه به تجربه کاری در حوزه واردات انواع ماشین آلات صنعتی، شما را راهنمایی می‌کنند. به طور معمول شرکت‌های وارداتی این ماشین‌ها را به داخل کشور وارد می کنند: واردات و ترخیص ماشین آلات برش چوب ، ماشین آلات خط تولید بافندگی، ماشین آلات نورد گرم لوله، ماشین آلات خط تولید سرچه، ترخیص ماشین آلات خط تولید قالب پلاستیکی  و….

اطلاع از برند ماشین آلات، قیمت ماشین آلات، خدمات پس از فروش ماشین آلات، شرایط واردات ماشین آلات، مشاوره رایگان واردات، مراحل واردات و تحویل ماشین آلات به ایران اهمیت زیادی دارد. این موارد توسط مشاورین ما به اطلاع شما رسانده خواهد شد. همچنین در تلاش هستیم تا به شما اطلاع دقیقی درباره ترخیص ماشین آلات خط تولید قالب پلاستیکی ارائه دهیم.

واردات ماشین آلات خط تولید گرانول نیز یکی دیگر از خدمات مجموعه ما است که به شما ارائه می شود. ماشین آلات کوتینگ یکی از ماشین آلات پرکاربرد و مورد نیاز در کشور ما است که به کشور وارد می‌شود. واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی به این شیوه در کشور صورت می‌گیرد.

برخی از وارد کنندگان با مشکلات زیادی در این زمینه دست و پنجه نرم می‌کنند و با مشکلاتی از قبیل عدم تحویل به موقع و حتی عدم تحویل سفارش خود روبرو می‌شوند. در ادامه می‌خواهیم چند مورد از مشکلات موجود در ترخیص خودرو را ذکر کنیم تا شما عزیزان را در انجام این امر مهم همراهی کنیم.

 

مراحل ترخیص ماشین آلات از گمرک

 

اولین مرحله در واردات ماشین آلات، ثبت سفارش خودرو است که می‌بایست به صورت کامل انجام شود. در غیر این صورت، شما به هیچ عنوان نمی‌توانید نسبت به ترخیص خودرو اقدام کنید. برای ترخیص خودرو به صورت کامل می‌توانید به مراکز تخصصی خودرو در شهر خود مراجعه کنید. به این موارد توجه زیادی داشته باشید.

این موضوع به دلیل نبود قوانین و مقررات لازم و کافی در این زمینه بوده و به همین دلیل در بازار کشور خرید و فروش ماشین آلات صنعتی به دلیل نیاز روزافزون به این دسته از کالاها به سختی انجام می‌شود.

 

ماشین آلات صنعتی ماشین‌های متفاوتی هستند که از قسمت‌های متفاوتی تشکیل شده اند. بخش های متفاوت ماشین آلات صنعتی عبارتند از : دستگاه‌های اندازه گیری ( Measurement System ) دستگاه های تست خودکار ( Auto C ومتری )دستگاه های اندازه گیری اتوماتیک ( Manage کالیبراسیون ).

هر کدام از ماشین‌ها، این اجزا را دارا می‌باشند. همان طور که در قسمت بالا به روش واردات اشاره کردیم در این قسمت می‌خواهیم تا شما را با انواع ماشین آلات صنعتی آشنا کنیم.

 

1- واردات ماشین آلات گلدوزی

2- ترخیص ماشین آلات کارتن سازی

3- واردات ماشین آلات گردباف

4- ترخیص ماشین آلات خط تولید نرده

5- واردات و ترخیص ماشین آلات تاریخ زن

6- ترخیص ماشین آلات اکسترودر

7- واردات ماشین آلات تسمه کس

8-واردات ماشین آلات تزریق پلاستیک

9- ترخیص ماشین آلات بند زن

10-واردات و ترخیص ماشین آلات ریسندگی

11- ترخیص ماشین آلات اینورتر

 

هر کدام از این موارد به کشور وارد می‌‌شوند. علاوه بر موارد مذکور، ماشین آلات دیگری هستند که به روش های متفاوتی به کشور وارد می‌شوند.

روش واردات هر کدام با بقیه متفاوت است. برای مثال ماشین آلات جوراب بافی، ماشین آلات ریخته گری، ماشین آلات خط تولید سازه‌های فلزی و…. به روش های متفاوت به کشور وارد می‌شوند. هر کدام از آن‌ها دارای فناوری حرفه ای و پیشرفته‌ای هستند.

ماشین آلات خط تولید لیوان و ظروف یکبارمصرف به راحتی به داخل کشور وارد می‌شوند. علاوه بر آن بسیاری از شرکت‌ها اقدام به وارد کردن ماشین آلات حکاکی و ماشین آلات بسته بندی کرده‌اند. چرا که این موارد از نیازهای اصلی کارخانه‌ها در کشور می‌باشد.

1 دیدگاه دربارهٔ «واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا