ترخیص دستگاه واشر زنی

آیا از فرآیند ترخیص دستگاه واشر زنی از گمرک  اطلاعاتی دارید؟ دراین مقاله قصد داریم شما را با سلسله مراتب و مراحل آن آشنا کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ترخیص دستگاه واشر همچون واردات سایر محصولات صنعتی شامل مراحل وسلسله مراتب خاصی است و ملتزم اخذ مجوز و پروانه های مربوط به سازمان های ذیربط می باشد.

 ترخیص دستگاه واشر زنی

 

 واردات دستگاه واشر زنی  امروزه یکی از دغدغه های صنعتگران کشور نیازمند واشر می باشد زیرا واردات و خرید دستگاه واشرزنی یک راه حل مطمئن برای آنها می باشد تا بتواننده نیاز بازر را با آن برطرف کنند. تولیدات این دستگاه، واشرهای فنری با دقت زیاد و با حداقل خطا در استاندارد جهانی تهیه و تولید می شوند. واردات دستگاه های واشرزنی می‌ تواند کمک نماید تا نیازهای صنایع مربوطه در داخل کشور برطرف گردد. همانطور که در مقاله واردات پیج و واشر اشاره کردیم واردات واشر و یا واردات دستگاه واشر زنی نیز دارای مراحل و سلسله مراتب خاص خود است و باید در سپری کردن این مراحل و  اداری آن دقت لازم را داشته باشید زیرا اگر مرحله ای را اشتباه طی کنید روند واردات شما دچار تاخیر و اختلال می شود.

واردات ماشین آلات واشر فنری

مراحل و فرآیند ترخیص دستگاه واشر

 

ترخیص دستگاه واشر زنی مراحل و فرآیند مشخصی دارد که این مراحل شامل موارد زیر می شود:

 

بررسی و تحقیق از کارخانه جات محلی و داخلی

 

قبل از وارد کردن محصول، که دراین مقاله محصول موردنظر ما دستگاه واشرزنی می باشد باید با کارخانه جات داخلی و محلی ارتباط گرفته  و تحقیق کرد که آیا محصول موردنظر برای واحد های تولیدی صرفه ی اقتصادی دارد یا خیر.

 

بررسی بازار هدف

 

برای وارد کردن هر محصولی باید بازار هدف خود را مشخص کرده و با تحقیق و پرس و جو از افراد با تجربه ازاینکه،آیا محصول انتخابی نیاز بازار را برطرف میکند یا نه اطمینان حاصل کرد.

 

دریافت و صادر شدن کارت بازرگانی

 

کارت بازرگانی یکی از اسناد و مدارک مهم است که به فرد وارد کننده و شرکت ها این مجوز را عطا میکند که در فعالیت های وارداتی و گمرکی به فعالیت بپردازند.

 

تهیه ی پروفرما

 

پروفرما یا همان  پیش فاکتور درحقیقت نوعی سند است که واردکننده کالا با هدف اقدام اولیه برای واردات کالا از فروشنده درخواست می کند یک فاکتور یا رسید کلی از کالاهای خریداری شده، تعداد کالاها، نوع و جنس آن ها، قیمت واحد و قیمت کل، شرایط پرداخت، زمان تحویل کالا و … تهیه کرده و آن را به وی ارائه کند. در مطلب زیر مراحل تهیه ی پروفرما نامبرده شده:

 

مراحل تهیه ی پروفرما

 

  • انتخاب مبدا کالا
  • شرایط پرداخت
  • مشخص کردن قیمت محصول
  • مدت اعتبار پروفرما
  • زمان تحویل کالا
  • بازرسی
  • حمل و نقل

مجوزهای ثبت سفارش

اخذ مجوز های لازم از سازمان های ذیربط

 

برای واردات دستگاه واشرزنی باید قبل از هرکاری جهت اخذ مجوز های لازم از سازمان ها اداره های مربوطه اقدام کنیم تا واردات ما جنبه ی قانونی داشته باشد و در اداره گمرک و زمانی که آنرا میخواهیم ترخیص کنیم دچار توقیف نشود و ما مجبور به پرداخت جریمه نشویم و از هزینه های ما کاسته شود.

برای اخذ کردن مجوز های لازم می توانید با کارشناسان ذبده و با تجربه ی گروه بازرگانی وگمرکی پرشین تجارت دوان ارتباط برقرار کنید.

 

انتخاب تامین کننده ی خارجی

 

جهت واردات دستگاه واشرزنی  به ایران، باید به انتخاب تامین کننده خارجی دقت زیادی کرد و این بررسی باید با توجه به استاندارد های جهانی و کیفیت محصولات در تست های فنی و کیفی گرفته شده درشرکت تامین کننده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تأمین کننده خارجی و مدنظر باید بتواند حجم مورد نیاز دستگاه انتخاب شده را داشته باشد تا بتوانیم سفارش خود را ثبت کنیم و واردات دستگاه واشرزنی انجام شود.

اعتبارسنجی و صحت سنجی تامین کننده خارجی :

جهت ترخیص دستگاه واشرزنی باید از اعتبار شرکت تامین کننده در بازار جهانی و سابقه ای که در  معاملات قبلی داشته اطمینان حاصل کنیم هنگام انتخاب تامین کننده ی خارجی باید آن شرکتی را انتخاب کنیم که بهترین امکانات و بهترین کیفیت را با نازل ترین قیمت به ما ارائه میدهد واگر از لحاظ سیاسی نیز با کشور ما ارتباطات خوبی داشته باشد باعث تسریع فعالیت ما می شود.

 

ثبت سفارش دستگاه واشرزنی

 

بعد از انتخاب محصول مورد نظر و اطمینان پیدا کردن ازشرکت تامین کننده و اعتبار جهانی آن باید نسبت به ثبت سفارش اقدام کنیم و دقت کنیم که درثبت سفارش اشتباهی نکنیم تا همان محصولی که خواستار آن هستیم به ما تحویل داده شود.

 

پرداخت هزینه های ثبت سفارش

 

بعد از ثبت سفارش باید اقدام به پرداخت ارزی کنیم و حتماهماهنگی های لازم را با شرکت یا فرد تامین کننده داشته باشید تا از آسان ترین روش پرداخت و کم هزینه ترین آن استفاده کنید.

 

بیمه بار

 

برای محافظت از محصول خود و آسیب ندیدن آن در حمل و نقل های صورت گفته حتما به اخذ بیمه ی بار توجه ویژه داشته باشید.

 

انتخاب روش حمل و نقل دستگاه واشرزنی از کشور تامین کننده

 

برای انتخاب روش حمل و نقل برای واردات دستگاه واشرزنی باید به حجم محموله ی دقت داشته باشیم استفاده از روش‌ های حمل و نقل مطمئن و همچنین ترخیص سریع و دقیق، برای ایجاد روند پایدار واردات دستگاه واشرزنی ضروری است.

برای اینکه در تمامی مراحل واردات دستگاه واشرزنی از گمرک دچار مشکل یا خسارت نشوید می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی و گمرکی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

 

کشور های تامین کننده واردات دستگاه واشرزنی

 

در جهان کشور های زیادی به تولید دستگاه های صنعتی مشهور هستندو واردکنندگان ایرانی هم با توجه به ارتباطات خود اقدام به انتخاب کشور و شرکت تامین کننده ی محصول خود می کنند. دربین کشور های عرضه کننده کشور چین سرآمد آنها می باشد زیرا هم حجم تولید بالایی دارد و همینطور با توجه به ارتباطات تجاری و سیاسی بین کشورمان ایران و چین و وجود راه های حمل و نقل می تواند بهترین گزینه برای واردات محصول باشد. همچنین می توانید با نمایندگی ها و دفاتر شرکت های خارجی در ایران هم ارتباط گرفته و روند واردات را سریع تر انجام دهید.

 

در این مقاله شما را با مراحل ترخیص دستگاه واشر زنی آشنا کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشورت با کارشناسان ممتاز در این زمینه می توانید از طریق راه های ارتباطی با گروه بازرگانی و گمرکی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و تمام کارهای وارداتی خود را به کارشناسان ما بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا